TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Brandmánia az RTL Klubon

5172
Új műsorral, a Brandmániával jelentkezik az RTL Klub. A műsor Istenes Bence vezetésével a média és a márkák világába vezeti be a nézőket.

Csütörtöktől új, heti műsorral jelentkezik az RTL Klub, melyben a márkák és a média világa kapnak főszerepet. „A Brandmánia egyedülálló kezdeményezés a hazai televíziós piacon. Hiszen a műsor a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit, melyeket szórakoztató formában tár a nézők elé” – emelte ki Simon Krisztián, a műsor főszerkesztője, aki a produkció szakmai partnerének, a Marketing&Médiának is főszerkesztője.


A csütörtökön 23:30-kor jelentkező Brandmánia első adásából a nézők megtudhatják, miért jelent forradalmi változást az okostévék terjedése, sőt az is kiderül, hogy mit gondol a tehetségkutatók szponzorációjáról az ország egyik vezető telekommunikációs cége és népszerű pezsgőmárkája. A Brandmánia műsorvezetője, Istenes Bence szerint ez az informatív, ám mégis szórakoztató műsor széles rétegnek szól. „Nemcsak a márkák és a média világa, hanem a különféle trendek is terítékre kerülnek. Így mindenki megtalálhatja a kedvére való témát” – mesélte Istenes Bence, a Brandmánia műsorvezetője.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése