TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

QR kód vadászat a WestEndnél

5140
Formabontó közterületi QR kód kampányt indított a Sony: egy installáción található kódot kell levadászni a mobiltelefonnal.

A QR kód vadászat lényege, hogy a téren elhelyezett jelölőkre állva kell eltalálni a West End bejáratánál elhelyezett installáción látható QR kódot, azonban nem minden jelölőről lehet „jó lövést leadni” a mobiltelefonnal. Az, aki helyesen teljesíti a feladatot a Sony márkaboltjában rendkívül kedvező akciós ajánlatokat vehet igénybe.

A Sony közterületi kampányát a BUNT 24 ügynökség tervezte. A megrendelő szándéka az volt, hogy minél több embert tereljenek be a Sony boltjába, ehhez pedig olyan közvetlen motivációt szerettek volna biztosítani, ami nem csupán kedvező ajánlatot jelent a vásárlók számára, de játékos is, és egyben kifejezi a japán cég technológiai innovativitását.

Sikeres vadászatot!

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése