TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

QR kód vadászat a WestEndnél

5140
Formabontó közterületi QR kód kampányt indított a Sony: egy installáción található kódot kell levadászni a mobiltelefonnal.

A QR kód vadászat lényege, hogy a téren elhelyezett jelölőkre állva kell eltalálni a West End bejáratánál elhelyezett installáción látható QR kódot, azonban nem minden jelölőről lehet „jó lövést leadni” a mobiltelefonnal. Az, aki helyesen teljesíti a feladatot a Sony márkaboltjában rendkívül kedvező akciós ajánlatokat vehet igénybe.

A Sony közterületi kampányát a BUNT 24 ügynökség tervezte. A megrendelő szándéka az volt, hogy minél több embert tereljenek be a Sony boltjába, ehhez pedig olyan közvetlen motivációt szerettek volna biztosítani, ami nem csupán kedvező ajánlatot jelent a vásárlók számára, de játékos is, és egyben kifejezi a japán cég technológiai innovativitását.

Sikeres vadászatot!

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése