TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sixt: a legjobb autókölcsönző cég

5115
A Német Szolgáltatásminőségi Intézet (DISQ) felmérésében, mind a szolgáltatási-, mind pedig a szerződési feltételek kategóriájában nyertes lett.

A Sixt, Németországban a legnagyobb, s világviszonylatban is a vezetők közé tartozó autókölcsönző megkapta „A Legjobb Gépjárműkölcsönző Cég 2012”-es díjat. Ebben az évben az autókölcsönzők felmérését a Német Szolgáltatásminőségi Intézet (“Deutsches Institut für Service-Qualität”, DISQ) végezte az N-TV televíziós csatorna megbízásából. A felmérésben a Sixt-et hozták ki átfogó győztesnek, mind a szolgáltatási-, mind pedig a szerződési feltételek kategóriájában az élen végzett. A Sixt-nek ez már a második ilyen győzelme a széleskörű iparági kutatásban, ezt megelőzően 2010-ben díjazták.

A DISQ és az N-TV Németország hat legnagyobb, nemzeti szinten működő gépjárműkölcsönzőjét értékelte több kategóriában. A cégek szolgáltatásminőségét telefonos és e-mail tesztek alapján mérték fel. Az elemzők alaposan megvizsgálták továbbá a szolgáltatók weboldalát a tartalom és a felhasználóbarát kialakítás szempontjából. A szolgáltatásminőség értékelésével egy időben a tesztek érintették minden cég szerződési feltételeit is. A teszt során számos foglalást küldtek a szolgáltatóknak különböző osztályú gépjárművekre és különböző bérlési időszakokra.

A Sixt kiemelkedően végzett a szolgáltatás kategóriában az e-mailben történő érdeklődésekre való reagálásban, mind a minőség, mind pedig a gyorsaság tekintetében. A tesztet végzőket lenyűgözte a Sixt weboldala is, amely széles körben nyújt különleges tartalmat és kiterjedt kapcsolatfelvételi információkat.  Az átlátható és precíz felépítés valamint az intuitív navigációs útvonal miatt, a DISQ szerint a weboldal igen könnyen használható. A szerződési feltételek kategóriájában a Sixt nyújtotta a legalacsonyabb árat több kombinációban is, amelyeket a tesztek érintettek. A Sixt árai főleg a hétvégéken és a felső-közép szegmens autói esetén emelkedtek ki.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése