TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Olimpiai láz a weben

5093
A 2012-es év sporteseményekkel telítetten zajlik, azonban semmi sem mozgatta meg úgy az internet-felhasználókat, mint az olimpiai játékok.

Az olimpiai alatt közel 1 millióval több felhasználó látogatott sportoldalakat, mint az azt megelőző időszakban. Az olimpiát megelőzően átlagban heti 1,85 millió internet-felhasználó látogatta a sport tematikájú weboldalakat, ami több mint másfélszeres növekedést jelet az ötkarikás játékok időszakában. Az olimpia így közel 800.000 fővel verte meg a futball Európa-bajnokságot, mely legaktívabb hetében 2,045 millió sport-rajongót vonzott a monitorok elé.

Az olimpia és az Európa Bajnokság közötti időszakban meglepő visszaesést mutatott az oldalak látogatottsága, közel 20%-kot esve az átlaghoz képest. Ebben a két hétben mindössze kevesebb, mint másfél millió internet-felhasználó böngészett sporttartalmakat online.

Oldalmegtekintések és Magyar érmek

Napi szinten vizsgálva az olimpiai időszakban igencsak változó volt a weboldalak nézettsége. A sportoldalak látogatottságának kilengései a hagyományosan sikersportágnak számított eseményekhez köthetők. A legnagyobb forgalmat Gyurta Dániel 100m-es mellúszásban elért aranya generálta, míg az augusztus 8-9-i kajak kenu események állnak a dobogó következő két helyén. Több érem nélkül zárt magas látogatottságú nap is olyan jelentős érdeklődést kiváltó sportághoz köthető, mint a vízilabda vagy kézilabda, míg a tornász, atlétikai és vívó események a kiemelkedő magyar eredmények ellenére nem váltottak ki jelentős aktivitást a sport rajongókban.

Az olimpia nem csak a látogatók számát növelte, hanem az érdeklődés intenzitására is jelentős hatással volt. Míg az olimpia előtti időszakban az egy látogatóra eső heti oldalletöltések száma 10,37-es értéket mutatott, addig az ötkarikás játékok alatt ez a szám 13,9-re ugrott. Ehhez hasonlóan a sporttartalmak böngészésével eltöltött idő is ugrásszerűen növekedett. Az egy felhasználó által egy hét alatt eltöltött idő a sportoldalakon közel 60%-kal növekedett, így elérve a 43,54 percet.

A gemiusTraffic adatai alapján az is kivehető, hogy az érdeklődés reggeltől kezdve folytonosan épült majd a csúcspontját 16 órakor érte el és a munkaidő befejeztével egy időben visszaesett és a késői órákban ismét megugrott, az esti csúcspontot 22 óra magasságában elérve.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése