TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Gillette: Vágj neki

5004
Hét ország olimpikonjai rohanták meg a P&G Anya Rezidenciát egy különleges borotválkozási esemény miatt.

Vasárnap, többek között olyan olimpikonok, mint Ryan Lochte, Alain Bernard, és Liam Tancock, egy ünnepélyes borotválkozással üdvözölték a Gillette „Vágj neki!” kampányát a P&G Anya Rezidencia Gillette lounge részében.  Ez a borotválkozás nem csak a vállalat világszintű kampányát ünnepelte, de az olimpikonok és az óriási teljesítményük iránti megbecsülést is kifejezte.

„Ezek a sportolók jól példázzák a Gillette azon meggyőződését, hogy mind a sportban, mind az életben egy jó kezdet nagyon sokat számít abban, hogy az erőfeszítéseid mennyire válnak sikerekké” mondta Patrice Louvet, a márka vezető képviselője.  „A Gillette szorosan kapcsolatban áll azzal, hogy világszerte több mint 800 millió férfi napja jól induljon. A „Vágj neki! kampányunkkal, valamint a jelen lévő nagyszerű sportolók segítségével a következő generációt szeretnénk oktatni, és számukra is egy jó kezdetet biztosítani.”

Az eseményen résztvevő sportolók: Paul Biedermann, Alain Bernard, Ryan Lochte, Andriy Govorov, Liam Tancock, Felipe Franca Silva, Nikita Lobintsev

A Gillette világszintű „Vágj neki!”  kampányának részeként Ryan Lochte egy 25. 000 dollár értékű csekket is bemutatott, melyet az Amerikai Egyesült Államok Olimpiai Bizottságának Fiatal Úszók Alapítványa kap. Lochte egy a 25 Gillette márkanagykövet közül az idei Olimpiai Játékokon, akik inspirálják és bátorítják a jövő férfi- és olimpiai generációit, hogy a jó kezdetekkel a sportban és az életben nagyszerű eredményeket érjenek el. Ez a Gillette kampány volt az első program, amit bejelentettek a P&G és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság együttműködésének részeként, mely az olimpiai mozgalmat támogatja, és öt Olimpián át tart egészen 2020-ig.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése