TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rebecca Soni úszik a Kellogg's reklámban

4954
A reggelizőpehely-gyártó cég az amerikai csapat fiatal tehetségeivel kampányol: az első reklámban a magyar származású úszónő szerepel.

A Kellogg's legutóbb 1991-ben készített olimpiai reklámot, most azonban ismét kampány, mégpedig az amerikai olimpiai csapat fiatal tehetségeivel. Az első kisfilmben a mindössze 25 éves Rebecca Sonivel találkozhatunk, aki 2008-ban Pekingben 2 ezüstöt és 1 aranyérmet hozott el úszásban. Az amerikaiak így idén is sikereket várnak a magyar származású lánytól.

A videóban Sonit láthatjuk, a cél felé úszik, majd ahogy eléri a medence másik végét, a képsorokat visszafele forognak, mígnem újra a medence elején vagyunk, ahol Soni kislányként áll. A kampány üzenete az, hogy a nagy dolgok a nagyszerű kezdetekből indulnak, mint ahogyan egy jó nap is egy jó reggellel kezdődik. Ez utóbbit természetesen a Kellogg's termékei, a zabpelyhekhek garantálják. A Leo Burnett ügynökség szakemberei jól illusztrálták a mondanivalót, és ahelyett, hogy agresszíven belevitték volna a márkát a képsorokba, inkább hagyták, hogy a mondanivaló kapcsolja össze a filmmel a Kellogg's-t. Ráadásul a zabpehely reklámokról kialakult sztereotípiákat is rendesen lerombolják.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vK10B0Jgb8o

(forrás: SocialTimes)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése