TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rebecca Soni úszik a Kellogg's reklámban

4954
A reggelizőpehely-gyártó cég az amerikai csapat fiatal tehetségeivel kampányol: az első reklámban a magyar származású úszónő szerepel.

A Kellogg's legutóbb 1991-ben készített olimpiai reklámot, most azonban ismét kampány, mégpedig az amerikai olimpiai csapat fiatal tehetségeivel. Az első kisfilmben a mindössze 25 éves Rebecca Sonivel találkozhatunk, aki 2008-ban Pekingben 2 ezüstöt és 1 aranyérmet hozott el úszásban. Az amerikaiak így idén is sikereket várnak a magyar származású lánytól.

A videóban Sonit láthatjuk, a cél felé úszik, majd ahogy eléri a medence másik végét, a képsorokat visszafele forognak, mígnem újra a medence elején vagyunk, ahol Soni kislányként áll. A kampány üzenete az, hogy a nagy dolgok a nagyszerű kezdetekből indulnak, mint ahogyan egy jó nap is egy jó reggellel kezdődik. Ez utóbbit természetesen a Kellogg's termékei, a zabpelyhekhek garantálják. A Leo Burnett ügynökség szakemberei jól illusztrálták a mondanivalót, és ahelyett, hogy agresszíven belevitték volna a márkát a képsorokba, inkább hagyták, hogy a mondanivaló kapcsolja össze a filmmel a Kellogg's-t. Ráadásul a zabpehely reklámokról kialakult sztereotípiákat is rendesen lerombolják.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vK10B0Jgb8o

(forrás: SocialTimes)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése