A Kellogg's legutóbb 1991-ben készített olimpiai reklámot, most azonban ismét kampány, mégpedig az amerikai olimpiai csapat fiatal tehetségeivel. Az első kisfilmben a mindössze 25 éves Rebecca Sonivel találkozhatunk, aki 2008-ban Pekingben 2 ezüstöt és 1 aranyérmet hozott el úszásban. Az amerikaiak így idén is sikereket várnak a magyar származású lánytól.
A videóban Sonit láthatjuk, a cél felé úszik, majd ahogy eléri a medence másik végét, a képsorokat visszafele forognak, mígnem újra a medence elején vagyunk, ahol Soni kislányként áll. A kampány üzenete az, hogy a nagy dolgok a nagyszerű kezdetekből indulnak, mint ahogyan egy jó nap is egy jó reggellel kezdődik. Ez utóbbit természetesen a Kellogg's termékei, a zabpelyhekhek garantálják. A Leo Burnett ügynökség szakemberei jól illusztrálták a mondanivalót, és ahelyett, hogy agresszíven belevitték volna a márkát a képsorokba, inkább hagyták, hogy a mondanivaló kapcsolja össze a filmmel a Kellogg's-t. Ráadásul a zabpehely reklámokról kialakult sztereotípiákat is rendesen lerombolják.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vK10B0Jgb8o
(forrás: SocialTimes)
Gyönyörű film!
© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése