TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A MetLife tulajdonában az Aviva

4955
A biztosítási programokat, életjáradék szolgáltatásokat és munkáltatói juttatásokat kínáló társaság lezárta az életbiztosító hazai leányvállalatának megvásárlását.

“A MetLife huszonkét éve tevékenykedik Közép Európában és ez egy stratégiailag fontos régió számunkra” – mondta Mr. Michel Khalaf, a MetLife európai, közel-keleti és afrikai divíziójának elnöke. “Nagyszerű növekedési lehetőségnek tartjuk az Aviva Életbiztosító akvizícióját, aminek következtében sikerült megerősíteni jelenlétünket a magyar piacon. A MetLife célja, hogy az ügyfelek számára könnyebben elérhetővé tegye azon pénzügyi megoldásainkat, melynek segítségével megvédhetik életük és értékeik biztonságát. Átfogó, személyre szabott biztosítási és megtakarítási programjainkon és kibővült értékesítési hálózatainkon keresztül magyarországi ügyfeleink számára szélesebb körben nyílik lehetőség, hogy kezükbe vegyék saját jövőjük pénzügyi biztonságát”.

Az ügyfélállományon és a társaság termékeinek elérhetőségén keresztül a MetLife a nyolcadik legnagyobb életbiztosítóvá lép elő Magyarországon az élet-és balesetbiztosítási díjbevétel alapján. “Mi a folyamatos magyar növekedésbe fektettünk be” mondta Michel Khalaf.

Eric Clurfain, a közép-európai régió vezetője hozzátette: “Az Aviva Életbiztosító akvizícióját kiváló lehetőségnek tartjuk, mert egyesít két olyan vállalatot, amelyek múltbeli eredményei nagyszerűen kiegészítik egymást.  A két társaság egyesítése kitűnő lehetőséget teremt üzleti tevékenységünk további bővítésére és ezáltal magyarországi ügyfeleink szélesebb körű és magasabb szintű kiszolgálására. Az akvizícióval a MetLife elkötelezte magát a magyar piac iránt és erre mi nagyon büszkék vagyunk.”

A MetLife, Inc. leányvállalata a világ vezető biztosítási programokat, életjáradék szolgáltatásokat és munkáltatói juttatásokat kínáló társasága, amely több mint 50 országban 90 millió ügyféllel rendelkezik. Leányvállalatain keresztül a MetLife vezető szerepet tölt be az Egyesült Államok, Japán, Latin Amerika, Ázsia, Európa és a Közel-Kelet piacain. További információért látogassa meg a www.metlife.com honlapot.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése