TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új üzletet nyitott a Nike

4932
A „Game on World” kampány részeként Magyarország legkiemelkedőbb sportolóival és üzleti partnereivel ünnepelte együtt a Nike legújabb márkaboltjának megnyitását.

A zártkörű eseményen olyan jeles sportolók és sportteljesítményükben kiemelkedő szerepű hírességek vettek részt, mint Kovács Ági, Lubics Szilvia, Gyenesei Leila vagy Katus Attila. E mellett részesei voltak annak a nem mindennapi fotózásnak, melyből a Westend külső üvegfalát díszítő fotómontázs készült, amelyre a hírességek Nike+ running fogadalmai is felkerültek.

„A Nike köztudottan világszerte a legjobb termékeket, szolgáltatásokat, tapasztalatokat nyújtja a vásárlók számára.  Az új, budapesti márkabolt remek példája ilyen irányú elkötelezettségünknek.” – mondta Kai Bordel a Nike közép-kelet európai régiójának értékesítési igazgatója.

Az utóbbi idők Nike Running termékeinek újításait is bemutatták a jeles eseményen:

Nike+ Running: A szeptember 9-én megrendezésre kerülő Nike Budapest Félmaratonra készülő futók számára már elérhető a Nike+ Running alkalmazás iPhone és Android készülékekre is. A Nike+ Running jóvoltából minden olyan motivációt megkaphatnak a futók, melyek inspirálják őket, ráadásul ennek segítségével a több, mint 7 millió tagot számláló Nike+ közösséghez is csatlakozhatnak. A legutóbbi „Game on World” névre keresztelt kampány újabb, eddig nem teljesített távok megtételére ösztönzi a sportolókat.

Nike FlyKnit Racer:

A Nike újragondolta és forradalmasította a cipőkészítést: az új Nike Flyknit technológia csak annyi anyagot használ fel a felsőrészhez, amennyi a cipő összevarrásához kell azáltal, hogy egy különleges cérna alkotta kötött részből áll. Az ultrakönnyű Nike Flykint Racer versenycipő mindösszesen 160 grammot nyom, amely 19%-kal könnyebb, mint a 2011-es férfi Maraton Világbajnokság dobogósai által viselt Nike Zoom Streak 3.

Nike Lunarglide+4:

A Nike újragondolta és forradalmasította a cipőkészítést: az új Nike Flyknit technológia csak annyi anyagot használ fel a felsőrészhez, amennyi a cipő összevarrásához kell azáltal, hogy egy különleges cérna alkotta kötött részből áll. Az ultrakönnyű Nike Flykint Racer versenycipő mindösszesen 160 grammot nyom, amely 19%-kal könnyebb, mint a 2011-es férfi Maraton Világbajnokság dobogósai által viselt Nike Zoom Streak 3.

 

Az új üzlet a Nike és a Trimera Group együttműködésének eredményeként nyílik meg a WestEnd City Center-ben.  A Trimera Group ruházati kis-, nagykereskedelmi vezetőként illetve gyártóként van jelen Kanadában, az Egyesült Államokban, Európában és a Közép-Keleten egyaránt. Amit Tal, a Trimera Group elnöke az új bolt megnyitása kapcsán így nyilatkozott: „A Trimera Group nagyon örül, hogy a világ vezető sportszergyártójának partnereként Magyarország és a Közép - európai régió vásárlóinak is eljuttathatja a Nike márkát. Reményeink szerint a jövőben tovább bővül majd ez az együttműködés.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése