TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kovács Ági a Soproni képviselőjeként megy Londonba

4937
A Soproni nemcsak támogatja a MOB-ot, hanem kiküldi Kovács Ági olimpiai bajnokot Londonba, hogy onnan küldjön exkluzív beszámolókat a Facebookon.

A sportolónő számos ötkarikás játékon vett már részt profi sportolóként, most azonban tudósítóként érkezik az Olimpiára. Tervek szerint az Innék egy Sopronit nevű Facebook-oldalon számol be minden érdekességről, kulisszatitokról, ami a sportolókkal történik a világjátékon. „Számomra nagy megtiszteltetés, hogy a Soproni engem választott, és én lehetek a piacvezető márka szeme és füle az Olimpián. Nagyon várom már, hogy a Facebookon tudósíthassam a fogyasztókat, olvasókat a londoni történésekről. Ez lesz az első alkalom, hogy családanyaként, és már nem aktív sportolóként veszek részt az ötkarikás játékokon. Izgatott vagyok, és férjemmel együtt nagyon várjuk már az utazást” – mondta Kovács Ági.

A Soproni márka évek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, sokan emlékeznek még a négy évvel ezelőtt Pekingbe kiküldött közel 100 négyzetméteres szurkolói zászlóra, vagy a néhány hónappal ezelőtt az eindhoveni Vízilabda Európa-bajnokság medencéje mellett a reklámok helyett futó magyar lelkesítő üzenetekre. Idén pedig a teljes magyar keret számíthatott a Soproni fogyasztók támogatására, akik a közösségi oldalon rengeteg buzdító üzenetet küldtek az olimpiára indulóknak. Kemény Dénes a kampány indításakor videóüzenetében elmondta, hogy a vízilabda csapat edzései nem merülnek ki a fizikai felkészülésben, igyekszik lelkileg is támogatni, erősíteni fiait, ami a szurkolói buzdítások segítségével sikerül is. Fontos, hogy a sportolók érezzék, itthon milliók szurkolnak nekik; ez a szeretet lendíti át őket a legnehezebb pillanatokon és ad erőt sok esetben emberfeletti teljesítmény eléréséhez.

A felhívásra máris közel 1000 szurkolói üzenet született, melyekre a Facebookon szavazni is lehet. A Facebook játék során legtöbb voksot begyűjtők pedig szintén olimpiai utat nyertek, így Ági nemcsak férjével utazik, de a Soproni fogyasztóinak 6 fős delegációját is vezeti majd. „A sport támogatása kiemelten fontos számunkra. Az Olimpiai Csapatért sokan szorítanak majd itthon az olimpia ideje alatt, mi pedig szerettük volna ezt a közösségi élményt, az együtt szurkolást valamilyen módon a sportolók számára is kifejezni. A szurkolói üzenetek online eljuttatása kiválóan alkalmas erre a célra” – nyilatkozta Tóth Gergely, a vállalat stratégiai kommunikációs menedzsere.

Az üzenetek mellett, a sportbarátok az Olimpia ideje alatt is kifejezhetik támogatásukat, ha eljönnek az Akvárium Klubba, ahol minden nap közösen szurkolhatunk a magyar csapat sikeréért. Sőt a Soproni a londoni magyarokról sem feledkezett el. Az ottani magyar szurkolói klub támogatójaként, Angliában is frissen csapolt Soproni sörrel a kézben élvezhetik honfitársaink a magyar nyelvű olimpiai közvetítéseket.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése