TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az ördög portréja

4915
Bemutatkozik a legnagyobb méretű IAB-szabvány rich media hirdetési formátum.

A Renault Mégane kampányában, az MSN Mai Nap portál nyitóoldalán debütál Magyarországon az Interactive Advertising Bureau által 2012. februárban szabványosított „Portrait” nevű rich media hirdetési formátum. Az AOL által fejlesztett megoldás (eredeti nevén Project Devil) a legnagyobb méretű a hat standard közül. A Portrait-ot az Adaptive Media Sales House vezeti be hazánkban, és a ’Devil’ lesz az ötödik Rising Star a hazai piacon.

A Pushdown, a Sidekick, a Billboard és a Filmstrip után újabb IAB-szabvány rich media reklámformátumot vezet be a magyar online piacon az Adaptive Media Sales House 2012. július 24-én a Renault Mégane nyári kampányában. Az MSN Mai Nap portál nyitóoldalán megjelenő 300*1050 pixel méretű, Portrait formátumú hirdetés a legnagyobb az IAB szabványos rich media formátumai közül. A hirdetést az OMD médiaügynökség tervezte és vásárolta, a kreatívot a Publicis készítette, a kiszolgáló a MediaMind adserver.

A Portrait hirdetési formátum az AOL fejlesztése, eredetileg Project Devil néven vezették be. A Portrait sajátossága, hogy a nagy méret nemcsak különféle interaktív elemek (képgaléria, videó, stb.) elhelyezésére ad lehetőséget, hanem egyes elemek, mint például a videólejátszó, akár ki is nyílhatnak a felhasználó döntése szerint. Az AOL ajánlása szerint a Devil nem tűri más hirdetések társaságát az oldalon, célszerű 100% share-of-voice-ot biztosítani a maximális brandhatás és felhasználói aktivitás elérése céljából.

A vertikális formátumok megújítására szánt megoldások közül a függőlegesen görgethető Filmstrip 2012. februárban egyidőben debütált az MSN Mai Nap és a Femcafe.hu nyitóoldalán a Garnier (médiaügynökség: Fastbridge) kampányában.

Július 24-én, ötödikként a Rising Star formátumok közül megjelenik Magyarországon a legnagyobb, a 300*1050 pixel méretű Portrait a Renault Mégane nyári kampányában az MSN Mai Nap nyitóoldalán. A vásárló ügynökség az OMD, a médiaértékesítő az Adaptive Media Sales House, a hirdetést a Mediamind adserver szolgálja ki.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése