TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nyári fényvédelem

4891
Az emberek negyede nem védi bőrét a napsugárzástól. Egy szezonban maximum 5000 forintot szánunk fényvédelemre.

Itthon négy emberből egy biztosan nem védi bőrét a nap káros sugarai ellen. A Szépségbolt.hu internetezőkre reprezentatív felmérése alapján a megkérdezett nők 15, míg a férfiak több mint 30 százaléka semmilyen módon nem óvja a bőrét, ezáltal nagyon komoly egészségügyi kockázatokat vállal. A nyári szezonban maximum 2500-5000 forintot költünk napozószerekre, de igyekszünk a megszokott terméket akciós áron beszerezni.

Július elején extrém magas UV-sugárzás volt hazánkban, amelytől szinte percek alatt le lehetett égni – és nem csak a strandon. Ehhez kapcsolódóan a hőség napjaiban készült Szépségbolt.hu- felmérés azt mutatja, óvatosak vagyunk. A megkérdezettek 77 százaléka valamilyen módszerrel védi bőrét az égető napsugarak ellen. Ők igyekeznek a 11 és 15 óra közötti kritikus időszakban árnyékba húzódni. Körükben a legnépszerűbb módja a védekezésnek a naptej, amelyet tízből kilencen használnak, de elterjedtek a napolajok, napvédő spray-k és a leghagyományosabb megoldás, a kalap is.

Szinte mindenki, 93 százalék tudja, hogy mivel a gyermekek lényegesen érzékenyebbek a napra, így őket gyakrabban és magasabb faktorszámú anyagokkal célszerű bekenni.

A felmérés kitért arra is, hogy a válaszadók milyen rendszerességgel használják ezeket a készítményeket. Tény, hogy a legerősebb fényvédő faktorú szerek hatása sem tart örökké, ezért két-három óránként újra és újra be kell kenni magunkat. Szerencsére úgy tűnik, ezzel a válaszolók többsége is tisztában van, hiszen a napozószereket használók*  kétharmada legalább 2-3 óránként bekeni bőrét valamilyen napvédő készítménnyel.

A megfelelő készítmény kiválasztásánál a legfontosabb szempont a faktorszám, de a megkérdezettek* közel felénél az ár is számít: vagy az akciós áron kínált termékek között választanak, vagy eleve az alacsonyabb árfekvésű napozószer mellett döntenek.

A válaszadók közel fele (47 százalék) 2500 és 5000 forint közti összeget szán egy szezonban fényvédő termékekre.

Figyelemreméltó, hogy a megszokott márkák, sőt, az ismert és már használt termékek jelentős előnyben vannak az újakkal szemben. Igaz ez akkor is, ha a reklámokon túl egy-egy újdonságot ismerősök is ajánlanak.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése