TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nyári fényvédelem

4891
Az emberek negyede nem védi bőrét a napsugárzástól. Egy szezonban maximum 5000 forintot szánunk fényvédelemre.

Itthon négy emberből egy biztosan nem védi bőrét a nap káros sugarai ellen. A Szépségbolt.hu internetezőkre reprezentatív felmérése alapján a megkérdezett nők 15, míg a férfiak több mint 30 százaléka semmilyen módon nem óvja a bőrét, ezáltal nagyon komoly egészségügyi kockázatokat vállal. A nyári szezonban maximum 2500-5000 forintot költünk napozószerekre, de igyekszünk a megszokott terméket akciós áron beszerezni.

Július elején extrém magas UV-sugárzás volt hazánkban, amelytől szinte percek alatt le lehetett égni – és nem csak a strandon. Ehhez kapcsolódóan a hőség napjaiban készült Szépségbolt.hu- felmérés azt mutatja, óvatosak vagyunk. A megkérdezettek 77 százaléka valamilyen módszerrel védi bőrét az égető napsugarak ellen. Ők igyekeznek a 11 és 15 óra közötti kritikus időszakban árnyékba húzódni. Körükben a legnépszerűbb módja a védekezésnek a naptej, amelyet tízből kilencen használnak, de elterjedtek a napolajok, napvédő spray-k és a leghagyományosabb megoldás, a kalap is.

Szinte mindenki, 93 százalék tudja, hogy mivel a gyermekek lényegesen érzékenyebbek a napra, így őket gyakrabban és magasabb faktorszámú anyagokkal célszerű bekenni.

A felmérés kitért arra is, hogy a válaszadók milyen rendszerességgel használják ezeket a készítményeket. Tény, hogy a legerősebb fényvédő faktorú szerek hatása sem tart örökké, ezért két-három óránként újra és újra be kell kenni magunkat. Szerencsére úgy tűnik, ezzel a válaszolók többsége is tisztában van, hiszen a napozószereket használók*  kétharmada legalább 2-3 óránként bekeni bőrét valamilyen napvédő készítménnyel.

A megfelelő készítmény kiválasztásánál a legfontosabb szempont a faktorszám, de a megkérdezettek* közel felénél az ár is számít: vagy az akciós áron kínált termékek között választanak, vagy eleve az alacsonyabb árfekvésű napozószer mellett döntenek.

A válaszadók közel fele (47 százalék) 2500 és 5000 forint közti összeget szán egy szezonban fényvédő termékekre.

Figyelemreméltó, hogy a megszokott márkák, sőt, az ismert és már használt termékek jelentős előnyben vannak az újakkal szemben. Igaz ez akkor is, ha a reklámokon túl egy-egy újdonságot ismerősök is ajánlanak.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése