TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Berki Krisztián szurkolói kampány

4868
Vagány nagyi képében, ősemberként, robotpáncélban vagy épp kutyabőrbe bújva is lehet szurkolni Berki Krisztiánnak egy közösségi kampány során.

A sportolóval együttműködő Felix Promotion szervezésében zajló Játsszunk a sikerre! aktivitás célja, hogy minél nagyobb szurkolótábor drukkoljon Berki Krisztiánnak, aki a lólengés kétszeres világ- és hatszoros Európa-bajnoka, most pedig olimpiai aranyérem esélyes. Ehhez a közösségi oldalon külön alkalmazás fejlesztettek, ahol a résztvevők – a különböző karakterekbe akár saját profiljukat is beillesztve – jókívánságukkal ellátott képes szurkolói üzenetet küldhetnek a sportolónak.

A részvételt nyeremények ösztönzik, melyek mindegyike kapcsolódik Berkihez, illetve támogatóihoz. Fődíjként a 4 hetes játék végén valaki elviheti egy hosszú hétvégére a tehetség kedvenc autóját, egy Nissan Qashqait. A díjak között szerepelnek kétszemélyes vacsorameghívások a világbajnok egyik törzshelyére, a Sportbisztró Budapestbe. Nyerhetnek 1000 olimpiai bajnok című Alexandra könyveket Berki személyes aláírásával, vagy éppen sportoló által ajánlott Eukanuba szuperprémium kutyatápokat és Alphazoo vásárlási utalványt, nem beszélve a klubtagságot jelző szurkolói pólókról.

„Szerencsére Berki Krisztián olyan tehetség és egyúttal rendkívül szimpatikus személyiség is, hogy az aktivitás szervezés során számos újságíró, médium és szervezet minden kereskedelmi vagy marketingérdek nélkül is segíti a népszerűsítő munkánkat. Az eddigi tapasztalatok szerint, ha nem is mindenki mélyed el annyira a Facebook világába, hogy végig játssza a játékot, de rendkívül sokan lájkolják Krisztián oldalát, illetve írnak be buzdító, elismerő üzeneteket akár csak a posztok alá is” – emelte ki a Berki Krisztiánnal több mint fél éve együtt dolgozó Felix Promotion menedzseriroda vezetője, Rácz Felix.

Hozzátette: ma a hazai sportolóknak nincs könnyű dolga, ha marketingről beszélünk. Hiszen – miközben az energiájuk és idejük nagy részét a megfelelő sportteljesítmény elérésébe fektetik – a támogatók és a közönség kegyeiért meg kell küzdeniük a nemzetközi sportsztárokkal éppúgy, mint akár a más területekről népszerű szereplőkkel vagy éppen támogatandó közéleti, kulturális ügyekkel. Az olimpiai játékok nyilván segít, hogy fókuszba kerüljenek a tehetségek, de ezt mindenképpen szükséges további kampányeszközökkel is erősíteni.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése