TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

djuice tarifacsomag-bevezető kampány

4861
A djuice új kártyás tarifacsomagját bevezető kampányában az ATL eszközöket közösségi kommunikációs és BTL elemekkel egészítették ki.

A djuice új kártyás tarifacsomagját Soerii & Poolek részvételével futó, fiatalos és lendületes kampánnyal mutatta be, amelynek középpontjában az „Osztod vagy mondod?” szlogen állt. Az ATL eszközöket közösségi kommunikációs és BTL elemekkel egészítette ki a mobilszolgáltató.

Az „Osztod vagy mondod?” szlogennel futó, a fesztiválszezon kezdetére időzített kampány egyszerűen az őrületes nyári élményekre helyezte a hangsúlyt. A televíziós szpotban Soerii & Poolek Brutális nyár című száma hallható, amely teljes verzióban egy hónapon keresztül kizárólag a djuice weboldaláról tölthető le. A zene djuice-os klipváltozatát közel százezren nézték meg a YouTube-on.

A márka Facebook oldalán a kampányhoz kapcsolódó alkalmazást is indított, amely segítségével a felhasználók – a reklámfilm dalszövegén alapuló gondolatokkal – megtudhatták saját nyaruk várható „brutál faktorát”.

A főváros frekventált pontjain hostess lányok invitálták a fiatalokat a kampány „oSzTOm-MoNDOm” nyelvtörőjének elmondására. A próbálkozásokat mobiltelefonnal kamerázták és a felvételekből egy összefoglaló videó készült.

A hagyományos sajtókommunikáció mellett a brutális nyárra készülő újságírók egy „Brutális nyár” strandfelszerelést kaptak. A kampányban a djuice a Leo Burnettel, a Flow Pr-rel és az LWp Kommunikációval dolgozott együtt.

„Köszönjük a résztvevő ügynökségeknek a kreativitást és a konstruktív közös munkát, szeretjük ezt a kampányt, izgalmas elemekkel szólíthattuk meg a fiatalokat!” – mondta el Egyed Gábor a djuice részéről.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése