TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ford-kampány Instagramon

4848
A Ford úgy döntött, hogy a közösségi médiának ezt az ágát építi bele az új Fiesta kampányába.

A kampányt a Blue Hive tervezte meg az autógyártónak, és egy a közösségi médiába integrált, kreativitásra kényszerítő dolgot alkotott. Az Instagram-felhasználókat arra kérték, hogy hétről-hétre készítsenek egy megadott szó (starter, music, hidden, stb) által inspirát képet, a fotókat cimkézzék fel a #Fiestagram taggel valamint a heti szóval, és töltsék fel az Instagramra. A képeket a Ford fiesta Facebook oldalán gyűjtötték egy erre a célra létrehozott alkalmazásban, és szakmai zsűri választotta ki közülük a legjobbakat. Hetente ajándékokkal jutalmazták a nyerteseket, a végén pedig a legjobb fotóért adtak egy új Ford Fiestát. A képeket most is végig lehet böngészni az alkalmazásban.

A kampány nagyon hatékony volt, több mint 16 ezer képet töltöttek fel, a facebookos oldal pedig ezalatt 120 ezer új like-olót gyűjtött be. Ráadásul a képeket a felhasználók a Facebookon, a Twitteren és más közösségi oldalakon is megosztották, amivel szintén forgalmat irányítottak a Fiesta oldalaira, és reklámozta az új modellt. (www.socialtimes.hu)

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése