TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ford-kampány Instagramon

4848
A Ford úgy döntött, hogy a közösségi médiának ezt az ágát építi bele az új Fiesta kampányába.

A kampányt a Blue Hive tervezte meg az autógyártónak, és egy a közösségi médiába integrált, kreativitásra kényszerítő dolgot alkotott. Az Instagram-felhasználókat arra kérték, hogy hétről-hétre készítsenek egy megadott szó (starter, music, hidden, stb) által inspirát képet, a fotókat cimkézzék fel a #Fiestagram taggel valamint a heti szóval, és töltsék fel az Instagramra. A képeket a Ford fiesta Facebook oldalán gyűjtötték egy erre a célra létrehozott alkalmazásban, és szakmai zsűri választotta ki közülük a legjobbakat. Hetente ajándékokkal jutalmazták a nyerteseket, a végén pedig a legjobb fotóért adtak egy új Ford Fiestát. A képeket most is végig lehet böngészni az alkalmazásban.

A kampány nagyon hatékony volt, több mint 16 ezer képet töltöttek fel, a facebookos oldal pedig ezalatt 120 ezer új like-olót gyűjtött be. Ráadásul a képeket a felhasználók a Facebookon, a Twitteren és más közösségi oldalakon is megosztották, amivel szintén forgalmat irányítottak a Fiesta oldalaira, és reklámozta az új modellt. (www.socialtimes.hu)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése