TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ingyenes edzések a Médiaunió kampányában

4768
Az Erzsébet téri Sportplaccon zumba fitnesz órával indult a programsorozat, amely során szeptember végéig csütörtök esténként ingyenes edzést tartanak.

„A sport mindenkié!” kampány keretében legközelebb, július 5-én egy nők számára is könnyen alkalmazható önvédelmi sportot próbálhatnak ki az érdeklődők a Sportplaccon – országszerte pedig közel 100 helyen sportolhatnak ingyenesen!

Az előreláthatóan szeptember végéig tartó nyilvános edzésekre eddig több, mint húsz egyesület jelentkezett Budapestről és vidékről egyaránt. Bár még folynak az egyeztetések, a Médiaunió változatos programsorozatot állított össze, így az elkövetkező hetekben a résztvevők kipróbálhatják többek között a karate és az aerobik több fajtáját, a canne de combatot, a Tai Chit, a Bollywood-táncot és még sok mást. Legközelebb, július 5-én egy nők számára is könnyen alkalmazható önvédelmi sportot, a Tactical CQC-t ismerhetik meg és próbálhatják ki az érdeklődők.


A Médiaunió ezzel a programmal is azt szeretné bemutatni, hogy sportolni bárhol, bármikor lehet, és hogy a rendszeres sportolás csak elhatározás kérdése, hiszen az érdeklődőket számtalan egyesület várja országszerte. Ehhez az elvhez kapcsolódik „A sport mindenkié!” kampány másik eleme, az egyre népszerűbb „Sportos Csütörtök” elnevezésű akció is, amelynek lényege, hogy a sportklubok és edzőtermek minden hónap első csütörtökén – így július 5-én is! – ingyenes órákkal várják az érdeklődőket, országosan immár közel 100 helyen.

A kampány honlapján (www.sportolnijo.hu) és Facebook-oldalán (www.facebook.com/3x1ora) nyomon lehet követni, hogy az adott héten milyen edzést tartanak az Erzsébet téren, és hogy hol lehet ingyenesen sportolni minden hónap első csütörtökén.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése