TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Közösség lett az Ez zsír!

4760
Az Origo Ez zsír! egészségmegőrző kampányának újabb mérföldköve a virtuális világ életre keltése lehet.

Több hónapos előkészületet követően, 10 hete indult el az Origo Zrt. Ez zsír! egészségmegőrző kampánya, amelyhez egy példa nélküli, interneten és mobilon is elérhető alkalmazást fejlesztettek. Az életmódváltó program kitalálói úgy vélik, a regisztráltak bázisa felduzzadt annyira, hogy közösség kovácsolódjék belőle, a kampány újabb mérföldköve pedig a virtuális világ életre keltése lehet.

Az Ez zsír! hitvallása, hogy sosem késő az egészség útjára lépni – s ennek fényében indította el április közepén ingyenes fogyókúrás és életmódprogramját a Life.hu-n. A kampány arca Janicsák Veca énekesnő, séfje Buday Péter sztárszakács, a cukormentes étrendet Erős Antónia Egy Csepp Figyelem alapítványa támogatja.

A programnak otthont adó internetes oldalt hetente átlagosan 200.000-ren látogatják, heti zsírlevelére pedig 60.000 ember regisztrált már. A legtöbben étrendekre, életmódhoz (manager, kismama, cukorbeteg, tinédzser stb.) igazított diétákra, kalkulátorokra és edzéstervekre kattintanak.

Az Origo egy különleges alkalmazást is fejlesztett az Ez zsír!-hoz, amely a megadott paraméterek alapján egyénre szabva nyújt mankót az egészségesebb élethez. A regisztráltak 0-24-ben kommunikálhatnak az alkalmazással, saját alakulásukat így követhetik nyomon a virtuális csatornán.

- Az elmúlt tíz hétben megszületett egy egészségtudatos közösségi bázis. A jövőben biztosítjuk számukra, hogy eszmét cseréljenek, különböző fogyókúrás módszereket osszanak meg a többi felhasználóval, és így egymás sikerélményeiből is meríthessenek – számol be a közeljövő terveiről dr. Kirády Attila, az Origo Zrt. kreatív igazgatója. Hozzátette, a rendszerbe olyan közösségi aktivitásokat vezetnek be, mint a kommentelés, vagy a véleményvezérek követése, de privát üzeneteket is lehet majd váltani.

Céljuk egy itthon egyedülálló egészségtudatos oldal felépítése, s további szolgáltatások elindítása, mint például egy webshop nyitása, ahol egészséges élelmiszereket vagy akár konyhai eszközöket is lehet rendelni. Következő mérföldkőként badge rendszer bevezetését tűzték ki célul, a virtuális világot pedig életre keltenék: a jövőben országszerte Ez zsír! pontokat alakítanának ki, ahol személyesen lehetne konzultálni az életmódváltásról, illetve ugyanitt ingyenes egészségügyi szűréseken részt venni.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése