TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Augusztusban drágábban nyaralunk

4747
A nyári hónapok közül augusztusban költjük a legtöbbet a nyaralásra, átlagosan 76 ezer forintot. Idén is a fürdővárosok a legnépszerűbbek.

Folyamatosan növekszik a nyár előrehaladtával az üdülésre fordított összeg a Szallas.hu statisztikája szerint. Míg a júniusi időszakra vonatkozó szállásfoglalások értéke átlagosan 34 400 forint volt, addig a júniusi nyaralások esetében átlagosan 63 400, az augusztusiaknál pedig 75 900 forintot fordítunk szállásfoglalásra. „Bár a főszezonban valamelyest emelkednek a szobaárak, a foglalások értéke nem csak emiatt növekszik. A nyár elején az iskola és a vizsgaidőszak miatt még jellemzően csak egy-egy hosszú hétvégére utazunk el, júliusban és augusztusban viszont a leállások is arra ösztönzik az embereket, hogy több szabadságot vegyenek ki” – árnyalta a képet Rácz István, a Szallas.hu csoport marketing vezetője.

Nem csak többet költünk, többen is megyünk nyaralni a főszezonban a portál adatai szerint. „Júliusra már most 34 százalékkal több foglalást regisztráltunk, mint júniusra, és ez az arány még növekedni is fog, hiszen sokan az utolsó pillanatban döntenek a nyaralásról” – részletezte a statisztikát Rácz István. A Szallas.hu információi alapján a nyár közepére a szállások több mint felét foglalták már le.

A történelmi nevezetességeikről híres városok -Eger, Sopron, Pécs, Visegrád is népszerűek, de a nyári szabadságot inkább valamelyik fürdővárosban töltik az emberek.

A portál adatai szerint idén nyáron is a fürdővárosok a legkeresettebbek: Siófok után Hajdúszoboszló és Balatonfüred szállásaira érkezett a legtöbb foglalás. A legnépszerűbb városok listájára Gyula és Balatonlelle is felkerült, Zalakaros és Hévíz viszont valamelyest veszített népszerűségéből 2011-hez képest.

A tervezett úti célokkal kapcsolatos adatok a Szallas.hu 2012. június 18. és 26. között végzett online kérdőíves kutatásából származnak. A 24 036 fő részvételével lebonyolított kutatás a legfontosabb tendenciákat tárta fel, de nem tekinthető reprezentatívnak a magyar lakosságra nézve.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése