TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Augusztusban drágábban nyaralunk

4747
A nyári hónapok közül augusztusban költjük a legtöbbet a nyaralásra, átlagosan 76 ezer forintot. Idén is a fürdővárosok a legnépszerűbbek.

Folyamatosan növekszik a nyár előrehaladtával az üdülésre fordított összeg a Szallas.hu statisztikája szerint. Míg a júniusi időszakra vonatkozó szállásfoglalások értéke átlagosan 34 400 forint volt, addig a júniusi nyaralások esetében átlagosan 63 400, az augusztusiaknál pedig 75 900 forintot fordítunk szállásfoglalásra. „Bár a főszezonban valamelyest emelkednek a szobaárak, a foglalások értéke nem csak emiatt növekszik. A nyár elején az iskola és a vizsgaidőszak miatt még jellemzően csak egy-egy hosszú hétvégére utazunk el, júliusban és augusztusban viszont a leállások is arra ösztönzik az embereket, hogy több szabadságot vegyenek ki” – árnyalta a képet Rácz István, a Szallas.hu csoport marketing vezetője.

Nem csak többet költünk, többen is megyünk nyaralni a főszezonban a portál adatai szerint. „Júliusra már most 34 százalékkal több foglalást regisztráltunk, mint júniusra, és ez az arány még növekedni is fog, hiszen sokan az utolsó pillanatban döntenek a nyaralásról” – részletezte a statisztikát Rácz István. A Szallas.hu információi alapján a nyár közepére a szállások több mint felét foglalták már le.

A történelmi nevezetességeikről híres városok -Eger, Sopron, Pécs, Visegrád is népszerűek, de a nyári szabadságot inkább valamelyik fürdővárosban töltik az emberek.

A portál adatai szerint idén nyáron is a fürdővárosok a legkeresettebbek: Siófok után Hajdúszoboszló és Balatonfüred szállásaira érkezett a legtöbb foglalás. A legnépszerűbb városok listájára Gyula és Balatonlelle is felkerült, Zalakaros és Hévíz viszont valamelyest veszített népszerűségéből 2011-hez képest.

A tervezett úti célokkal kapcsolatos adatok a Szallas.hu 2012. június 18. és 26. között végzett online kérdőíves kutatásából származnak. A 24 036 fő részvételével lebonyolított kutatás a legfontosabb tendenciákat tárta fel, de nem tekinthető reprezentatívnak a magyar lakosságra nézve.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése