TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kritikus első alkalom

4754
A Durex Nemzetközi Szexuális Jóléti Kutatásából kiderül, hogy világszerte mindössze minden harmadik ember (35%) élvezte az első szexuális együttlétet.

A Durex megbízásából készült kutatást a Harris Interactive végezte 35 országban online, Nigériában pedig személyes interjúk segítségével. A kutatáson a 36 országból összesen 29 003 18 év feletti felnőtt vett részt, köztük 500 magyar.

Nemzetközi viszonylatban Észak-Amerika vezeti a toplistát - legalábbis ami az első szexuális élmény élvezeti értékét illeti. Azonban itt is a válaszadók csupán 44%-a állította, hogy élvezték életük első együttlétét. A régión belül az Amerikai Egyesült Államok áll az élen 45%-kal. Hasonló eredmények születtek e kérdésben Dél-Amerikában (42%) és Brazíliában (43%). Ettől kissé elmaradt az ausztrálázsiai régió 38%-kal, melyet Európa követ 36%-kal. Az öreg kontinensen belül a spanyolok végeztek az élen, akiknél a 43%-os élvezeti faktor nemzetközileg is viszonylag magasnak számít.

Ázsiát nézve a kutatásban résztvevők 27%-a emlékszik vissza elégedetten az első alkalomra, viszont kontinensen belül az egyes országokat nézve nagy különbségek figyelhetőek meg;  világszerte India volt a legoptimistább 53%-kal, mely szöges ellentétben áll a Japánok 16%-ával. Afrika 22%-os eredményét nagyban befolyásolta Nigéria, hiszen itt a válaszadók csupán 3%-a nyilatkozott pozitívan, mely globálisan is a leggyengébb arány.

Hazánkat nézve a magyar válaszadók 31%-a élvezte az első szexuális együttlétet. Ezzel egy időben csupán 28% volt érzelmileg felkészülve erre a lépésre, és 29% vélekedik utólag úgy, hogy szeretetteljes körülmények között történt az első alkalom.

A globálisan alacsony élvezeti faktor okát nagy valószínűséggel a szakszerű szexuális felvilágosítás hiányában kereshetjük. A kutatásból ugyanis kiderült az is, hogy ha a szexszel kapcsolatos ismeretekről van szó, akkor az emberek többsége a tanterem falain kívülről informálódott. Globális szinten a válaszadók legfőbb információforrásként a barátokat és a kortársakat jelölték 42%-ban, melyet a könyvekből szerzett információk (41%) és az internet követnek (35%).

„A szüzesség elvesztése fontos történés egy ember életében. Ennek ellenére a magyarok mindössze 16%-a érezte, hogy kellő ismeret birtokában vág bele szüzessége elvesztésébe, ami igen alacsony. A kutatás eredményei ismét megerősítettek minket abban, hogy továbbra is sok a dolgunk e téren. Véleményem szerint szükség van a szakszerű szexuális felvilágosításra ahhoz, hogy kellőképpen felkészítsük a fiatalokat a felnőttek világába való belépésre és segítsük őket abban, hogy képesek legyenek élvezetessé és biztonságossá tenni szexuális viszonyaikat egy életen át” - nyilatkozta Somlai Anna a Durex kategóriamenedzsere.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése