TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kampány a Pinteresten

4744
Eddig kevés vállalat reklámozott a közösségi képmegosztó felületén, pedig érdemes kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.

A Pinterest közösségi oldalról egyre több lehetséges vásárló érkezik az eladókhoz, és ők szívesebben is költenek, mint más közöségi oldalak felhasználói. Ezentúl  a cégeknek érdemes lehet odafigyelniük erre az oldalra is, főleg ha a divat területén tevékenykednek, hiszen  a Pinteresten ez a legnépszerűbb témakör.

Nem véletlen tehát, hogy a japán UNIQLO divatcég úgy döntött, hogy kihasználja a felület adta lehetőségeket, és az amerikai Firstborn ügynökséget bízza meg egy Pinterest kampány lebonyolításával. A kreatív cég a Dry Mesh kampányban hosszú képeket fűz össze úgy, hogy ezzel egyetlen homogén felületet hozzon létre a Pinteresten, ami az egész képernyőt elfoglalja.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e5FM-VcE7UA

Forrás: Social Times

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése