TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kampány a Pinteresten

4744
Eddig kevés vállalat reklámozott a közösségi képmegosztó felületén, pedig érdemes kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.

A Pinterest közösségi oldalról egyre több lehetséges vásárló érkezik az eladókhoz, és ők szívesebben is költenek, mint más közöségi oldalak felhasználói. Ezentúl  a cégeknek érdemes lehet odafigyelniük erre az oldalra is, főleg ha a divat területén tevékenykednek, hiszen  a Pinteresten ez a legnépszerűbb témakör.

Nem véletlen tehát, hogy a japán UNIQLO divatcég úgy döntött, hogy kihasználja a felület adta lehetőségeket, és az amerikai Firstborn ügynökséget bízza meg egy Pinterest kampány lebonyolításával. A kreatív cég a Dry Mesh kampányban hosszú képeket fűz össze úgy, hogy ezzel egyetlen homogén felületet hozzon létre a Pinteresten, ami az egész képernyőt elfoglalja.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e5FM-VcE7UA

Forrás: Social Times

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése