A Pinterest közösségi oldalról egyre több lehetséges vásárló érkezik az eladókhoz, és ők szívesebben is költenek, mint más közöségi oldalak felhasználói. Ezentúl a cégeknek érdemes lehet odafigyelniük erre az oldalra is, főleg ha a divat területén tevékenykednek, hiszen a Pinteresten ez a legnépszerűbb témakör.
Nem véletlen tehát, hogy a japán UNIQLO divatcég úgy döntött, hogy kihasználja a felület adta lehetőségeket, és az amerikai Firstborn ügynökséget bízza meg egy Pinterest kampány lebonyolításával. A kreatív cég a Dry Mesh kampányban hosszú képeket fűz össze úgy, hogy ezzel egyetlen homogén felületet hozzon létre a Pinteresten, ami az egész képernyőt elfoglalja.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e5FM-VcE7UA
Forrás: Social Times
:)))
© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése