TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kaszkadőrök, tűzoltók, paripa és idomár

4729
Elkészült az Unicum Szilva vadonatúj reklámfilmje. Ezt a filmet is a Stábfilm, illetve Bergendy Péter neve fémjelzi.

A két napos, jó hangulatú forgatásra  Zwack Sándor is kilátogatott, és természetesen Unicum Szilva kóstolót is vitt magával. „Örömmel tapasztaltam, hogy a csapatnak is ízlett az Unicum Szilva. Ez a világon az első olyan gyomorkeserű, amelyet gyümölcságyon érleltek, az italnak ezt az egyediségét is megjelenítjük, hangsúlyozzuk a filmben. Nagyon élveztem a forgatást - kaszkadőrök, tűzoltók, paripa és idomár, ilyen reklámfilmet nem minden nap forgatnak a szentendrei skanzenben. A film utómunkálatait is követtem, és a végeredménnyel teljes mértékben elégedett vagyok.” – mondta  Zwack Sándor .

„A filmben elmondjuk, hogy mitől új a termék, megmutatjuk az ital összetevőit egyedi, érdekes képi megfogalmazásban, megjelenítjük a fogyasztást, mint közösségi élményt, mindezt vizuálisan hatásosan. Három kulcs-jelentre építkeztünk: az ital alapját jelentő gyógynövények gondos válogatása, a tölgyfahordó-készítés, és a szilva-mosás.” – összegezte a legfontosabb tudnivalókat Bergendy Péter.

 

 

A forgatás helyszínének kiválasztása egyébként nem kis fejtörést okozott a stábnak. Hosszas keresgélés után végül a szentendrei skanzen kiállítóterén találták meg a leghitelesebb környezetet. Mivel a skanzenben nem minden nap forgatnak ilyen volumenű reklámfilmet, több szigorú biztonsági intézkedést is be kellett tartani. Ilyen például a tűz használata – a filmben látható kádár látványos tűz-csiholását tűzoltók vigyázták, a műhelyként kijelölt épületet pedig folyamatosan locsolni kellett, nehogy belobbanjon be a láng. Ezzel szemben az idomár és a hófehér paripa igazi kuriózum volt még a skanzenben is, mindenki megcsodálta a gyönyörű állatot. Az idomárnak akadt is dolga bőven, ugyanis nem kevesebb, mint három órás kitartó munkára volt szükség ahhoz, hogy a paripa a rendező által elvárt ágaskodó produkciót teljesítse. A kaszkadőrökre az utolsó kockákon látható vigasság-jelenetnél volt szükség – a statiszta többszöri, és biztonságos levegőbe röpítését ők biztosították.

 

Akárcsak a korábbi Unicum-filmeknél, az utómunka során a szilvásnál is használtak speciális effekteket, alkalmazkodva a „majdnem állókép” koncepcióhoz. A film zenéje is egyedi, ezúttal sem egy népszerű slágerből használtak elemeket, a dallamok ezúttal is az Artofonic stúdióból kerültek ki.

 

Az Unicum Szilva két hungaricum összeházasításából született - alapanyaga a klasszikus Unicum, amelyet lágyabbá, selymesebbé tett az aszaltszilva-ágyon, hat hónapos tölgyfahordóban való érlelés.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése