TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kaszkadőrök, tűzoltók, paripa és idomár

4729
Elkészült az Unicum Szilva vadonatúj reklámfilmje. Ezt a filmet is a Stábfilm, illetve Bergendy Péter neve fémjelzi.

A két napos, jó hangulatú forgatásra  Zwack Sándor is kilátogatott, és természetesen Unicum Szilva kóstolót is vitt magával. „Örömmel tapasztaltam, hogy a csapatnak is ízlett az Unicum Szilva. Ez a világon az első olyan gyomorkeserű, amelyet gyümölcságyon érleltek, az italnak ezt az egyediségét is megjelenítjük, hangsúlyozzuk a filmben. Nagyon élveztem a forgatást - kaszkadőrök, tűzoltók, paripa és idomár, ilyen reklámfilmet nem minden nap forgatnak a szentendrei skanzenben. A film utómunkálatait is követtem, és a végeredménnyel teljes mértékben elégedett vagyok.” – mondta  Zwack Sándor .

„A filmben elmondjuk, hogy mitől új a termék, megmutatjuk az ital összetevőit egyedi, érdekes képi megfogalmazásban, megjelenítjük a fogyasztást, mint közösségi élményt, mindezt vizuálisan hatásosan. Három kulcs-jelentre építkeztünk: az ital alapját jelentő gyógynövények gondos válogatása, a tölgyfahordó-készítés, és a szilva-mosás.” – összegezte a legfontosabb tudnivalókat Bergendy Péter.

 

 

A forgatás helyszínének kiválasztása egyébként nem kis fejtörést okozott a stábnak. Hosszas keresgélés után végül a szentendrei skanzen kiállítóterén találták meg a leghitelesebb környezetet. Mivel a skanzenben nem minden nap forgatnak ilyen volumenű reklámfilmet, több szigorú biztonsági intézkedést is be kellett tartani. Ilyen például a tűz használata – a filmben látható kádár látványos tűz-csiholását tűzoltók vigyázták, a műhelyként kijelölt épületet pedig folyamatosan locsolni kellett, nehogy belobbanjon be a láng. Ezzel szemben az idomár és a hófehér paripa igazi kuriózum volt még a skanzenben is, mindenki megcsodálta a gyönyörű állatot. Az idomárnak akadt is dolga bőven, ugyanis nem kevesebb, mint három órás kitartó munkára volt szükség ahhoz, hogy a paripa a rendező által elvárt ágaskodó produkciót teljesítse. A kaszkadőrökre az utolsó kockákon látható vigasság-jelenetnél volt szükség – a statiszta többszöri, és biztonságos levegőbe röpítését ők biztosították.

 

Akárcsak a korábbi Unicum-filmeknél, az utómunka során a szilvásnál is használtak speciális effekteket, alkalmazkodva a „majdnem állókép” koncepcióhoz. A film zenéje is egyedi, ezúttal sem egy népszerű slágerből használtak elemeket, a dallamok ezúttal is az Artofonic stúdióból kerültek ki.

 

Az Unicum Szilva két hungaricum összeházasításából született - alapanyaga a klasszikus Unicum, amelyet lágyabbá, selymesebbé tett az aszaltszilva-ágyon, hat hónapos tölgyfahordóban való érlelés.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése