TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az üzleti szféra aktív részvételét szorgalmazza a „Business Action for Sustainable Development” kezdeményezés.

Az ENSZ Rio+20 konferenciáján az üzleti szférát képviselő „Business Action for Sustainable Development” (BASD) arra kéri a tárgyaló konferencia résztvevőit, hogy használják ki ezt a történelmi lehetőséget és aktívan vonják be az üzleti szférát azon megoldások eléréséhez, amelyek biztosíthatják a rövidesen 9 milliárdra becsült népesség jóllétét.

„A mostani Rio+20 konferencia az egyik utolsó lehetőség az azonnali, határozott és együttműködésen alapuló cselekvésre, azon stratégiák, irányelvek, szabályozások alakítására, amelyek lehetővé teszik a vállalatok bevonását a zöld gazdaság létrehozásában" – mondta Salgó István, a világ 60 országában mintegy 200 nagyvállalatot tömörítő WBCSD hazai szervezete, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) elnöke.

"Számos globális nagyvállalat komoly erőfeszítéseket tesz a fenntartható megoldások keresésében - mondta Kris Gopalakrishnan, a BASD elnöke, az Infosys ügyvezető társelnöke. - A megoldáshoz azonban az együttműködés új formájára van szükség, ahol a vállalatok, a civilek és a kormányok közösen dolgoznak olyan megoldásokon, melyek a világ valódi problémáit képesek orvosolni.”

A BASD által június 19-én, a konferencia keretében megrendezett üzleti napon megfogalmazott ajánlások:

  • az üzleti szféra bevonása elengedhetetlen a stratégiák, irányelvek, szabályozási környezet alakításában az innovatív és fenntartható megoldások kialakításához;
  • az üzleti szférának fontos szerepe van a zöld gazdaság kiépítésében és fejlesztésében;
  • az üzleti szféra és a kormányzatok szoros együttműködése a leggyorsabb és leghatékonyabb módja a zöld gazdaság megteremtésének.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése