TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az üzleti utazók a Sixt-re szavaznak

4704
A Business Excellence díj legjobb autókölcsönzőnek járó címet a Sixt Magyarország kapta.

Több mint ezren vettek részt a Business Traveller Hungary által meghirdetett Business Excellence díj szavazásán, ahol a legjobb budapesti- és vidéki üzleti szállodát, valamint utazási irodát, légitársaságot, autókölcsönzőt, rendezvényhelyszínt és a leginnovatívabb új szereplőt keresték. Az utazóközönség az online szavazólapon a szakmai zsűri által előszelektált, kategóriánként három szolgáltató közül választhatott, de akár negyedikként, a listában nem szereplő vállalkozást is megnevezhetett. Utóbbiak közül, kategóriánként a legtöbb szavazatot kapó cég nyerte el a közönségdíjat, így összesen 9 kategóriában 18 győztest hirdettek, amelyek között a legjobb autókölcsönzőnek a Sixt Magyarországot választották.

A díjátadóra június 20-án, több mint száz vendég előtt került sor az Orfeum Pesti Mulatóban, ahol Kelecsényi Ágnes, a magazint kiadó Turizmus Kft. marketingigazgatója köszöntötte a vendégeket, a díjakat pedig Kenderesy Nadin, a Business Traveller Hungary lapigazgatója és Horváth Ágnes felelős szerkesztő adta át a nyertes üzleti kiválóságok képviselőinek.

A második Business Excellence díjazottjai

A kitüntetések, díjak mindig motiváló erővel hatnak egy cég működésére, de ha azt a konkrét ügyfelek véleménye, megítélése alapján sikerül elnyerni, akkor annak még inkább kitüntetett szerepe van” – mondta a díj átvétele után Magyar Nikoletta, a Sixt Magyarország marketing vezetője, aki még hozzátette: „A Sixt Magyarországnál folyamatosan dolgozunk szolgáltatásunk színvonalának magas szinten tartásán és az innovatív intézkedések sorát is igyekszünk bővíteni. Örömünkre szolgál, hogy ennek hatása érződik, melyről a Business Excellence 2012 díj is tanúbizonyságot ad.”

A kitüntetések, díjak mindig motiváló erővel hatnak egy cég működésére, de ha azt a konkrét ügyfelek véleménye, megítélése alapján sikerül elnyerni, akkor annak még inkább kitüntetett szerepe van” – mondta a díj átvétele után Magyar Nikoletta, a Sixt Magyarország marketing vezetője, aki még hozzátette: „A Sixt Magyarországnál folyamatosan dolgozunk szolgáltatásunk színvonalának magas szinten tartásán és az innovatív intézkedések sorát is igyekszünk bővíteni. Örömünkre szolgál, hogy ennek hatása érződik, melyről a Business Excellence 2012 díj is tanúbizonyságot ad.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése