TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az üzleti utazók a Sixt-re szavaznak

4704
A Business Excellence díj legjobb autókölcsönzőnek járó címet a Sixt Magyarország kapta.

Több mint ezren vettek részt a Business Traveller Hungary által meghirdetett Business Excellence díj szavazásán, ahol a legjobb budapesti- és vidéki üzleti szállodát, valamint utazási irodát, légitársaságot, autókölcsönzőt, rendezvényhelyszínt és a leginnovatívabb új szereplőt keresték. Az utazóközönség az online szavazólapon a szakmai zsűri által előszelektált, kategóriánként három szolgáltató közül választhatott, de akár negyedikként, a listában nem szereplő vállalkozást is megnevezhetett. Utóbbiak közül, kategóriánként a legtöbb szavazatot kapó cég nyerte el a közönségdíjat, így összesen 9 kategóriában 18 győztest hirdettek, amelyek között a legjobb autókölcsönzőnek a Sixt Magyarországot választották.

A díjátadóra június 20-án, több mint száz vendég előtt került sor az Orfeum Pesti Mulatóban, ahol Kelecsényi Ágnes, a magazint kiadó Turizmus Kft. marketingigazgatója köszöntötte a vendégeket, a díjakat pedig Kenderesy Nadin, a Business Traveller Hungary lapigazgatója és Horváth Ágnes felelős szerkesztő adta át a nyertes üzleti kiválóságok képviselőinek.

A második Business Excellence díjazottjai

A kitüntetések, díjak mindig motiváló erővel hatnak egy cég működésére, de ha azt a konkrét ügyfelek véleménye, megítélése alapján sikerül elnyerni, akkor annak még inkább kitüntetett szerepe van” – mondta a díj átvétele után Magyar Nikoletta, a Sixt Magyarország marketing vezetője, aki még hozzátette: „A Sixt Magyarországnál folyamatosan dolgozunk szolgáltatásunk színvonalának magas szinten tartásán és az innovatív intézkedések sorát is igyekszünk bővíteni. Örömünkre szolgál, hogy ennek hatása érződik, melyről a Business Excellence 2012 díj is tanúbizonyságot ad.”

A kitüntetések, díjak mindig motiváló erővel hatnak egy cég működésére, de ha azt a konkrét ügyfelek véleménye, megítélése alapján sikerül elnyerni, akkor annak még inkább kitüntetett szerepe van” – mondta a díj átvétele után Magyar Nikoletta, a Sixt Magyarország marketing vezetője, aki még hozzátette: „A Sixt Magyarországnál folyamatosan dolgozunk szolgáltatásunk színvonalának magas szinten tartásán és az innovatív intézkedések sorát is igyekszünk bővíteni. Örömünkre szolgál, hogy ennek hatása érződik, melyről a Business Excellence 2012 díj is tanúbizonyságot ad.”

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése