TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Év Prospektusa

4698
Az idén először megrendezett verseny a kiadványok készítőinek rendkívül összetett, gyakran művészi szintű szakmai teljesítményét ismeri el.

Győztest hirdettek Az Év Prospektusa versenyen. A megmérettetésre a pályázó által vagy a pályázó megbízásából elkészített, ügyfeleknek szóló prospektus, katalógus vagy egyéb céges kiadvány elektronikus beküldésével lehetett nevezni.

„Nagyon örülök, mert nagyon színvonalas kiadványokat neveztek a versenyre. Ma egyre több értékes és szép reklámanyag köt ki olvasatlanul a szemetesben, aminek az oka, hogy rengeteg ilyet kapunk. Ezt a jelenséget hívjuk szórólapvakságnak. A bírálat során azt vizsgáltam, hogy a pályázók milyen eszközöket használnak a figyelemért vívott harcban” – mondta a díjat alapító Prech Tamás Zsolt, aki 20 éve egy nyomdaipari cég vezetője.

A szakmai zsűri által odaítélt Az Év Prospektusa szakmai díj nyertese a Kucsa-ker Kft. prospektusa lett (www.netprosi.hu/kucsaker). Második helyezett a Supykids Europe Kft., harmadik a Spirit Hotel Kft. kiadványa lett.

„Egy katalógus legfontosabb feladata támogatni az értékesítést. Nem elég a szép fotó, a termékleírás, a prospektusnak tovább is kell léptetni a vevőt az értékesítési folyamatban. Ebből a szempontból volt kiemelkedő a győztes pályázó. Ráadásul egy ilyen terjedelmes katalógus esetében nagyon nehéz fenntartani az olvasó érdeklődését, ők mégis kiváló munkát végeztek ebben.” – mondta Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a győztes kiadványról.

A legjobb grafikus díját a SpiritOne Kft. nyerte el a Spirit Hotel Kft. prospektusával (www.netprosi.hu/spirit). „Elegáns visszafogott megjelenés, decens, természetes színvilág, szinte kifogástalan, a részletekre is figyelmes tipográfiai megoldások jellemzik ezt a katalógust. Kiemelendő a szép fotós munka is.” – értékelte a kiadványt Simon Attila tervező a Café Design kreatív igazgatója.

A közönségszavazás nyertese 9800 szavazattal a MOHAnet Kft. rendhagyó képregény prospektusa lett (www.netprosi.hu/mohanet). Mögötte alig lemaradva 9404 szavazattal a második a Hotel Kastély Szirák, a harmadik 3674 szavazattal a Supykids Europe Kft. kiadványa lett.

További információk, a részletes szakvélemények és a nyertes pályázatok megtekinthetők a www.azevprospektusa.hu internet címen.

 

A szakmai zsűri:

Damjanovich Nebojsa, az allegroup.hu Kft. marketing igazgatója

Gyurka András, értékesítők és értékesítési vezetők tanácsadója

Simon Attila, tervező a Café Design ügyvezetője, kreatív igazgatója

Szombati Orsolya, értékesítési és ügyfélkapcsolati szakértő, személyiség-tipológus

Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapítója és ügyvezető alelnöke

Wolf Gábor, kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezetője

Prech Tamás Zsolt, a Media-Press kreatív nyomda alapítója és ügyvezetője

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése