TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Facebook-applikáció a FedExnek

4634
A BBDO azt a feladatot kapta, hogy világosítsa fel a fogyasztókat a FedEx fenntarthatósági megoldásairól, és tegye vonzóvá őket.

A New York-i BBDO esettanulmánya szerint ahelyett, hogy pusztán rávilágítottak volna bizonyos fenntarthatósági előnyökre, inkább úgy döntöttek, hogy elindítanak egy beszélgetést az emberek és a márka között. Tehát, amikor valaki elültetett egy virtuális fát a kifejlesztett Facebbook applikációval, akkor a FedEx egy valódi fával segítette az Arbor Day Alapítványt.

Az applikációval létrehoztak egy buja és barátságos animált online erdőt, amely faültetésre csábította az embereket azáltal, hogy a saját arcuk is megjelent a törzsén. A játék annak is nagy élményt nyújtott, aki nem akart vele sok időt tölteni, és annak is, aki hajlandó volt kicsit mélyebbre menni az erdőben, és kapcsolatba lépni az ott lakó lényekkel.

Ennek eredményeképp több, mint 39 ezer egyedi látogató lépett kapcsolatba az elvarázsolt erdő applikációval, több mint 11 ezer fát ültettek - így a konverziós ráta 29%-os lett. Sőt a látogatók 22%-a visszatért, és újra kipróbálta az alkalmazást.

Átlagosan négy percet töltöttek a felhasználók az applikációval, és átlag öt oldalnyi tartalmat néztek meg. Az alkalmazás 95%-os megosztással büszkélkedhet, hiszen sok felhasználó osztotta meg saját fáját a Facebookon vagy a Twitteren. (www.socialtimes.hu)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése