TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rekordmennyiségű nevezés Cannes-ban

4610
A világ egyik legnagyobb és legrangosabb kreatív elismeréséért, az 59. Cannes Lions trófeákért folyó megmérettetésre 87 országból több, mint 34000 pályázat érkezett.

Az idei Cannes Lions Kreatív Fesztiválra 87 országból összesen 34301 nevezés érkezett. Ez a tavalyi évhez képest 19 százalékos emelkedést jelent. A kategóriák nevezéseit tekintve a legtöbb pályázat Press Lions (6056), Outdoor Lions (4843) és Film Lions (3475) kategóriában érkezett, míg a legnagyobb emelkedést a PR Lions (38%), a Radio Lions (31%) és a Film Craft Lions (30%) kategória érte el.

Az egyhetes fesztivál június 17-én, veszi kezdetét, ahol a szervezők színes programkínálattal – magas szintű szemináriumokkal, workshopokkal, mesterkurzusokkal, kiállításokkal – és ünnepélyes díjátadó gálákkal várják a delegáltakat a Palais des Festivals területén.

A Cannes Lions hivatalos hazai képviselője a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése