TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tavaszi rádióhallgatás

4561
Májusban a magyar lakosság majd kétharmada hallgatta valamelyik rádióadót. A hétköznapi rádióhallgatás visszaesett, de a hétvégi növekedett.

2012 áprilisában a rádiók által elért közönség aránya 71 százalékot tett ki, azaz egy átlagos napon a 15 év feletti hazai lakosság körében 6.042.000 fő hallgatta minimum 15 percig valamely rádió adását. Ebben a hónapban egy adott napon a rádiózással eltöltött idő átlagosan 4 óra 7 perc volt.

A GfK és az Ipsos országos hallgatottságmérésének eredményei szerint májusban a téli hónapokhoz képest többen fordítottak időt rádiózásra a hétvégi napokon is. A korábbi hónapokhoz képest kiemelten magas volt azok aránya, akik ebben az időszakban bekapcsolódtak valamely rádió műsorába (62%). A jó idő beköszöntével a hétköznapi rádiózás kissé visszaesett a megelőző hónapokhoz képest, de ez a szezonális trendek alapján törvényszerűnek mondható.

Ha az egy napon belül történő hallgatottsági görbét tekintjük, akkor a hétvégi rádiózás szempontjából reggel 7 és 8 óra között, illetve délután 5 és 6 óra között volt a korábbi hónapokhoz viszonyítva jelentősebb mértékű a lakosság bekapcsolódása valamely csatorna adásába.

Az egy évvel ezelőtti azonos időszakot vizsgálva pedig az tapasztalható, hogy a gyakorlatilag a hétvégi, hétköznapi és az átlagnapra vonatkozó rádióhallgatás stabil trendet mutat, hiszen az eltérések igen minimálisak.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése