TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Halkóstoló a Metróban

4566
Havonta más-más halak kóstolójával várja vásárlóit országszerte a Metro. Az áruház az akcióval a halfogyasztás jótékony hatására kívánja felhívni a figyelmet.

A tavasszal indult borkóstolók után 2012 májusától halkóstoló is várja a vásárlókat, amellyel a METRO a halak egészségünkre gyakorolt jótékony hatásaira kívánja felhívni a figyelmet. Éppen ezért a kóstolókat a legforgalmasabb időpontokban, péntek délután és szombat délelőtt tartják, hogy a lehető legtöbb vásárló kapjon naprakész információt és kedvet is a friss halakhoz. Az áruház szakemberei a kóstoltatások alkalmával bemutatják a halak bontási módszereit, tippeket és trükköket mutatnak az érdeklődőknek, illetve hasznos elkészítési tanácsokkal is ellátják őket.

A nagykereskedés folyamatosan a friss halak lehető legszélesebb választékát kínálja a professzionális vásárlóinak: a tengeri halak hetente háromszor érkeznek a METRO-ba, (hétfőn, csütörtökön és szombaton), az édesvízi halakat pedig a magyar termelők közvetlenül az áruházakba szállítják be, így azok a kifogástól számítva akár 24 órán belül a tányérra kerülhetnek – ilyen például a ponty vagy a hazai tenyésztésű barramundi. Minden tengeri hal az élőhelyéről érkezik a METRO áruházakba, a Viktória-tavi fogas egyenesen Tanzániából jön, a lazac pedig Norvégiából – a kifogástól számítva maximum akár 60 óra alatt.

A frissesség mellett a halak kiváló minőségét az is garantálja, hogy az áruház minden esetben közvetítő nélkül, közvetlenül a halászattól, tenyésztőktől vásárol, ahol a kifogási és tartási körülményeket valamint a higiéniát is folyamatosan ellenőrzik. Az áruház tehát minden árusított halnak ismeri a származását vagy tartásának körülményeit.

A METRO az áruházban megtalálható halakból folyamatosan kínál fajtaleírást és recepteket, amelyekből akár egy kisebb halas szakácskönyv is összeállítható, ingyenesen.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése