TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

SuperSocial: felszállásra készen

4529
Május végén rendezik meg Magyarország legnagyobb közösségi médiával foglalkozó konferenciáját. 20 előadás, 25 esettanulmány.

A Mindenki Facebookozik, ...de hol a pénz? mottóval május 31-én megrendezett – kreatív koncepcióját tekintve a repülőgépes utazás élményére építő – SuperSocial konferencia szervezési feladataival a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg a SocialTimes.

Az egész napos rendezvény koncepciója szerint egy social utazásra viszik a résztvevőket: számos nemzetközi esettanulmány segítségével az utasok körberepülik a világot, melynek során hatékony kampányokat, best practice eseteket elemeznek.

„Nem pusztán gyakorlati megközelítésű előadásokat szeretnénk nyújtani a résztvevőknek, hanem élményt is” – emelte ki Radisics Milán, közösségi média szakértő, a SocialTimes alapítója. „Ezért választottuk a Human Telex Reklámügynökséget, amellyel a közösségi médiaszolgáltatás területén is sikeresen együttműködést tudtunk kialakítani.”

SuperSocial 2011

A SuperSocial 2012 a legnagyobb közösségi médiával foglalkozó konferencia Magyarországon. Elismert hazai és külföldi előadók segítségével, érdekes előadások és hasznos workshopok során ismerhetik meg a résztvevők a legújabb trendeket, leghatékonyabb megoldásokat a social média marketing világában.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése