TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

SuperSocial: felszállásra készen

4529
Május végén rendezik meg Magyarország legnagyobb közösségi médiával foglalkozó konferenciáját. 20 előadás, 25 esettanulmány.

A Mindenki Facebookozik, ...de hol a pénz? mottóval május 31-én megrendezett – kreatív koncepcióját tekintve a repülőgépes utazás élményére építő – SuperSocial konferencia szervezési feladataival a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg a SocialTimes.

Az egész napos rendezvény koncepciója szerint egy social utazásra viszik a résztvevőket: számos nemzetközi esettanulmány segítségével az utasok körberepülik a világot, melynek során hatékony kampányokat, best practice eseteket elemeznek.

„Nem pusztán gyakorlati megközelítésű előadásokat szeretnénk nyújtani a résztvevőknek, hanem élményt is” – emelte ki Radisics Milán, közösségi média szakértő, a SocialTimes alapítója. „Ezért választottuk a Human Telex Reklámügynökséget, amellyel a közösségi médiaszolgáltatás területén is sikeresen együttműködést tudtunk kialakítani.”

SuperSocial 2011

A SuperSocial 2012 a legnagyobb közösségi médiával foglalkozó konferencia Magyarországon. Elismert hazai és külföldi előadók segítségével, érdekes előadások és hasznos workshopok során ismerhetik meg a résztvevők a legújabb trendeket, leghatékonyabb megoldásokat a social média marketing világában.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése