TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sörözz a csapatodért!

4502
A 2012. március 1. és május 15. között futó akcióval a Borsodi Sörgyár közel 42 millió forinttal támogatta közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat.

Az akcióban a focirajongók egy Borsodi vásárlása után beküldhették a kupakban lévő sorszámot és dönthettek arról, hogy melyik csapatnak adják a palackonkénti 10 Ft-os támogatási összeget. A szurkolók összesen 6 861 160 Ft-ot gyűjtöttek kedvenc csapataiknak, melyek közül legtöbbet az FTC, a Miskolci Jegesmedvék hokicsapat és a DVSC kapott. Ezen felül a Borsodi Sörgyár 35 millió Ft-ot utalt át az akcióban résztvevő csapatoknak.

„A tavalyi siker után idén ismét megvalósult kezdeményezés megmozgatta a hazai labdarúgás és a Borsodi rajongóit egyaránt, hiszen nagyon sikeresen zártuk ezt a 2,5 hónapos időszakot” – mondta dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.

A Borsodi évek óta elkötelezett támogatója a hazai labdarúgásnak, legyen szó a válogatottról, a profi csapatokról, vagy éppen az amatőr baráti közösségekről.

A március elején elindított kezdeményezés lényege, hogy a hazai foci rajongói minden 0,5 l-es dobozos, palackos, valamint korsó Borsodi, továbbá a 0,5 l-es dobozos és palackos Borsodi Friss vásárlása után dönthettek arról, hogy a 10 Ft-os támogatási összeget melyik hazai csapatnak szeretnék eljuttatni.

A csapatok között kialakult sorrend:

  1. Ferencváros                           1 324 920 Ft
  2. Miskolci Jegesmedvék          1 149 180 Ft
  3. DVSC                                        913 030 Ft

 

(További eredmények: http://sorozzacsapatodert.borsodi.hu/tabella oldalon)

A kezdeményezés az idén is meghozta a várt eredményt, hiszen a szurkolók örömmel és lelkesedéssel vettek részt a játékban, közel 700 ezer alkalommal nyilatkoztak a 10 Ft-os támogatási összeg sorsáról.

A Borsodi Sörgyár a szurkolók által összegyűjtött pénzösszeg mellett további 35 millió Ft-ot juttatott el a hazai NBI-es és NBII-es csapatokhoz.

 

„Nagyon köszönjük valamennyi szurkolónak és sörkedvelőnek, hogy részt vett ebben az összefogásban, amelynek eredményeként közel 42 millió forintot tudtunk a hazai klubcsapatoknak eljuttatni.” – folytatta dr. Sükösd Zsuzsa.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése