TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kirowski Isobar az év ügynöksége

4426
4 év után újra a Kirowski Isobar lett az Év Ügynöksége a Hipnózis Reklámfesztiválon.

A fődíjat május 3-án este adták át a Margit-szigeten a Holdudvarban, miután az ügynökség összesen 5 munkával 7 kategóriában 2 aranyat, 4 ezüstöt és 1 bronzot gyűjtött be.

A Hipnózis külföldi reklámszakemberek zsűrizése alapján kiosztott díj, azaz nemzetközi mérce alapján, hazai versenytársakkal összemérve értékelik a pályamunkákat.

A díjnyertes munkák és a kategóriák:

  • Utolsó esély – I. helyezés Direkt Marketing kategóriában
  • Mizuzine – II. helyezés Online, Website kategóriában
  • Colormix Live with The Carbonfools – III. helyezés Online Film kategóriában
  • MKB Bank Otthonkereső alkalmazás– I. helyezés Online Egyéb kategóriában
  • Jingle Bells – II. helyezett Online Banner kategóriában
  • Colormix Live with The Carbonfools Videoklip – II. helyezés Film kategóriában
  • MKB Bank Otthonkereső alkalmazás – II. helyezés Integrált Kampány kategóriában

A Kirowski 1996 óta színesíti a Magyar reklámügynökségek palettáját. Munkájukban a kreativitás és a technológia nyújtotta lehetőségek kiaknázása az elsődleges szempont. Olyan vállalatokat tudhatnak az ügyfeleik között, mint a Magyar Telekom csoport, a Samsung, a P&G és az MKB Bank.

Az ügynökség 2005-ben csatlakozott a 2200 embert foglalkoztató ügynökségi hálózathoz.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése