TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kirowski Isobar az év ügynöksége

4426
4 év után újra a Kirowski Isobar lett az Év Ügynöksége a Hipnózis Reklámfesztiválon.

A fődíjat május 3-án este adták át a Margit-szigeten a Holdudvarban, miután az ügynökség összesen 5 munkával 7 kategóriában 2 aranyat, 4 ezüstöt és 1 bronzot gyűjtött be.

A Hipnózis külföldi reklámszakemberek zsűrizése alapján kiosztott díj, azaz nemzetközi mérce alapján, hazai versenytársakkal összemérve értékelik a pályamunkákat.

A díjnyertes munkák és a kategóriák:

  • Utolsó esély – I. helyezés Direkt Marketing kategóriában
  • Mizuzine – II. helyezés Online, Website kategóriában
  • Colormix Live with The Carbonfools – III. helyezés Online Film kategóriában
  • MKB Bank Otthonkereső alkalmazás– I. helyezés Online Egyéb kategóriában
  • Jingle Bells – II. helyezett Online Banner kategóriában
  • Colormix Live with The Carbonfools Videoklip – II. helyezés Film kategóriában
  • MKB Bank Otthonkereső alkalmazás – II. helyezés Integrált Kampány kategóriában

A Kirowski 1996 óta színesíti a Magyar reklámügynökségek palettáját. Munkájukban a kreativitás és a technológia nyújtotta lehetőségek kiaknázása az elsődleges szempont. Olyan vállalatokat tudhatnak az ügyfeleik között, mint a Magyar Telekom csoport, a Samsung, a P&G és az MKB Bank.

Az ügynökség 2005-ben csatlakozott a 2200 embert foglalkoztató ügynökségi hálózathoz.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése