TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ericsson: Első negyedéves jelentés

4382
Az Ericsson első negyedésves tejesítményét Hans Vestberg elnök- vezérigazgató foglalta össze:

„A nagy teljesítményű szélessávú technológia értékesítései jól alakultak Észak-Amerikában, Japánban és Koreában, miközben egyéb térségek, mint például Európa (Oroszországgal együtt), a Közel-Kelet egyes részei, valamint India gyengébben teljesítettek. A CDMA a várakozásoknak megfelelően továbbra is visszaesést mutatott, az LTE-technológiára való áttérés miatt. A szolgáltatási üzletágunk továbbra is lendületesen fejlődött, és különösen a Professzionális Szolgáltatások alakultak kedvezően. A Támogatási Megoldások (korábban Multimédia) növelte a szervezeten belül elért értékesítési szintet.

A negyedév során fontos lépéseket tettünk meg a stratégiánk végrehajtása terén. A BelAir bejelentett felvásárlása WiFi-képességekkel bővíti ki a hetnet (heterogén hálózatok) kínálatunkat, a Technicolor szélessávú szolgáltatási részlegének felvásárlása pedig megerősítette a pozíciónkat a média- és műsorszórási szolgáltatások terén, ahol vezető pozíciót kívánunk elérni Európában. A Sony Ericsson értékesítésének lezárulásával kiléptünk a kézikészülék-iparág fogyasztói szegmenséből, hogy az összes készülék, kézikészülék és egyéb eszközök csatlakoztathatóságának biztosítására koncentrálhassunk. Az elmúlt évben növeltük a piaci részesedésünket az alapvető üzletágainkban és tovább folytatjuk az erőteljes LTE-pozíciót kiépítését, ahol már több mint 60%-os piaci részesedéssel rendelkezünk.

2010 végén azt a stratégiai döntést hoztuk meg, hogy növeljük piaci részesedésünket Európában, amikor a hálózatüzemeltetők megkezdték a hálózataik modernizálását és a régi infrastruktúra lecserélését új, többszabványos rádió bázisállomásokkal. Ez – a kapacitási projektek számát meghaladó lefedettségi projektet mutató üzleti mixünkkel együttesen – a várakozásoknak megfelelően negatív hatással volt az előző év azonos időszakához viszonyított bruttó árrésre, és ez a hatás a várakozások szerint rövid távon fennmarad.

Az ST-Ericsson vegyes vállalatunknál beindult a felülvizsgált stratégia és cselekvés annak érdekében, hogy lejjebb kerüljön a megtérülési pont. Továbbra is bízunk benne, hogy az ST-Ericsson stratégiai fontosságú pozícióval rendelkezik az iparágban, a készülék-ökoszisztéma lehetővé tétele terén" – foglalta össze Hans Vestberg.

Ericsson

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése