TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lezárult az IKEA-tender

4331
Az IKEA cseh-magyar-szlovák regionális szervezete lezárta az öthónapos folyamatot, melynek során kommunikációs partnereket választott kreatív stratégia, közönségkapcsolat és digitális kommunikáció területén.

A pályázat nyertese a KASPEN/JUNG von MATT, illetve a Forsman & Bodenfors közösen a PLEON Impact PR-ügynökséggel. A magyarországi piacon az IKEA-t a Well Reklámügynökség és a Flow PR Ügynökség képviseli majd.

Az IKEA a csehországi, magyarországi és szlovákiai régióban négyfordulós pályáztatást tartott, amely a tavalyi év novemberében vette kezdetét. A döntősök között szerepelt továbbá a DDB, a Mark BBDO és a VCCP ügynökség is. A folyamat célja hosszú távú stratégiai partnerek megtalálása volt, akik egységes kommunikációs csatornát alakítanak ki, és az egyes országokban a helyi feltételeket és piaci helyzetet figyelembe véve biztosítják a folyamatok kivitelezését.

„A nyertes ügynökség főként a helyi piacok ismeretével és a kommunikációhoz való átfogó hozzáállásával győzött meg bennünket, ami számunkra a legfontosabb volt a pályázat során” – nyilatkozta Petr Chadraba, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia régióért felelős PR vezetője.

„Az IKEA azon kevés kultuszmárkák egyike, amelyet minden ügynökség szeretne a saját portfoliójában látni. Nekünk személy szerint régi álmunk válik valóra, hiszen mind emberileg, mind szakmailag nagyon várjuk a közös munkát” – meséli Zdeněk Kašpar, a KASPEN/JUNG von MATT ügynökség alapítója.

„Nagyszerű, hogy a PR is szervesen részt vett ennek az egyedülálló márkának a stratégiai kommunikációjával kapcsolatos döntéseiben. Kimondhatatlanul várjuk az IKEA számára végzett munkát” – teszi hozzá Pavel Tesař ügyfélkapcsolati igazgató a PLEON Impact ügynökségtől.

A nyertes ügynökségek teljes körű szolgáltatást nyújtanak majd az IKEA számára mindhárom piacon kreatív és kommunikációs stratégia, közönségkapcsolat és digitális kommunikáció területén, valamint kommunikációs kampányok lebonyolításában. A projektek előkészítése már elkezdődött, és az IKEA 2012 szeptemberében kezdi meg a közös munkát az új partnerekkel.

A pályáztatás nem terjedt ki a médiavásárlás területére, amelyet továbbra is a Mediaedge:cia ügynökség biztosít.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése