TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lezárult az IKEA-tender

4331
Az IKEA cseh-magyar-szlovák regionális szervezete lezárta az öthónapos folyamatot, melynek során kommunikációs partnereket választott kreatív stratégia, közönségkapcsolat és digitális kommunikáció területén.

A pályázat nyertese a KASPEN/JUNG von MATT, illetve a Forsman & Bodenfors közösen a PLEON Impact PR-ügynökséggel. A magyarországi piacon az IKEA-t a Well Reklámügynökség és a Flow PR Ügynökség képviseli majd.

Az IKEA a csehországi, magyarországi és szlovákiai régióban négyfordulós pályáztatást tartott, amely a tavalyi év novemberében vette kezdetét. A döntősök között szerepelt továbbá a DDB, a Mark BBDO és a VCCP ügynökség is. A folyamat célja hosszú távú stratégiai partnerek megtalálása volt, akik egységes kommunikációs csatornát alakítanak ki, és az egyes országokban a helyi feltételeket és piaci helyzetet figyelembe véve biztosítják a folyamatok kivitelezését.

„A nyertes ügynökség főként a helyi piacok ismeretével és a kommunikációhoz való átfogó hozzáállásával győzött meg bennünket, ami számunkra a legfontosabb volt a pályázat során” – nyilatkozta Petr Chadraba, az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia régióért felelős PR vezetője.

„Az IKEA azon kevés kultuszmárkák egyike, amelyet minden ügynökség szeretne a saját portfoliójában látni. Nekünk személy szerint régi álmunk válik valóra, hiszen mind emberileg, mind szakmailag nagyon várjuk a közös munkát” – meséli Zdeněk Kašpar, a KASPEN/JUNG von MATT ügynökség alapítója.

„Nagyszerű, hogy a PR is szervesen részt vett ennek az egyedülálló márkának a stratégiai kommunikációjával kapcsolatos döntéseiben. Kimondhatatlanul várjuk az IKEA számára végzett munkát” – teszi hozzá Pavel Tesař ügyfélkapcsolati igazgató a PLEON Impact ügynökségtől.

A nyertes ügynökségek teljes körű szolgáltatást nyújtanak majd az IKEA számára mindhárom piacon kreatív és kommunikációs stratégia, közönségkapcsolat és digitális kommunikáció területén, valamint kommunikációs kampányok lebonyolításában. A projektek előkészítése már elkezdődött, és az IKEA 2012 szeptemberében kezdi meg a közös munkát az új partnerekkel.

A pályáztatás nem terjedt ki a médiavásárlás területére, amelyet továbbra is a Mediaedge:cia ügynökség biztosít.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése