TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A légitársaság a cég logóját formázó virágokkal köszöntötte a tavaszt Budapesten. A fehér és narancssárga korallvirágokat a járókelők szabadon hazavihetik.

Szombaton 12 és 16 óra között az Erzsébet tér környékén sétálgatókat bevonva köszöntötte a tavaszt az easyJet: az Akvárium Klub lépcsőjének tetején egy 10 négyzetméteres területen narancssárga és fehér korallvirágokkal rakták ki a cég logóját. A virágokat, amelyek a tavasz első hírnökei közé tartoznak, szabadon hazavihették a járókelők. A cserepeket borító celofánon szintén ott volt az easyJet logó.

Eddig sehol nem használta az „flowerbranding” marketingeszközt a légitársaság, hazánk az első ország, ahol virágokat használt reklámozásra.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése