TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A légitársaság a cég logóját formázó virágokkal köszöntötte a tavaszt Budapesten. A fehér és narancssárga korallvirágokat a járókelők szabadon hazavihetik.

Szombaton 12 és 16 óra között az Erzsébet tér környékén sétálgatókat bevonva köszöntötte a tavaszt az easyJet: az Akvárium Klub lépcsőjének tetején egy 10 négyzetméteres területen narancssárga és fehér korallvirágokkal rakták ki a cég logóját. A virágokat, amelyek a tavasz első hírnökei közé tartoznak, szabadon hazavihették a járókelők. A cserepeket borító celofánon szintén ott volt az easyJet logó.

Eddig sehol nem használta az „flowerbranding” marketingeszközt a légitársaság, hazánk az első ország, ahol virágokat használt reklámozásra.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése