TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új hurkaetalonja van Budapestnek

4301
A Dohány utca 47. alatt található hentesüzlet májasát választotta Budapest legjobb hurkájának a Hentesnél Evők Baráti Köre facebookcsoport.

Budapest húsz hentesénél vásárolt negyven hurka megkóstolása után a Dohány utca 47. alatti hentesüzlet hurkáját választották a legjobbnak a Hentesnél Evők Baráti Körének ítészei. A HEBK 77 hentest tart nyilván Budapesten, így a teljes körű kóstolás mintegy 150 véres és májas hurkát jelentene, ami még a legeltökéltebb törzsevőt – így hívják egymást a tagok – is leterítené. Ezért a társaság egyféle reprezentatív mintát vett és kóstolt végig a Dobló Borbárban.

„Ez nyilván nem alkalmas metódus a város legjobb hurkájának kiválasztására, de az biztos, hogy a résztvevők számára mostantól ez lesz az etalon, ehhez viszonyítjuk majd a legjobb hurkákat. Ha találunk jobbat, természetesen arról is megemlékezünk” – mondja Máté Dániel, a csoport alapítója.

Általános tapasztalatok leszűrésére mindenképpen alkalmas volt a Nagy Hurkateszt – mondja az alapító. A henteseknek jobban kell figyelniük a hurkák állagára, a bírálók pontszámai ugyanis arról árulkodnak, hogy ez sokkal jobban megszórta a mezőnyt, mint a küllem vagy az ízhatás. A jó hurka nem párolódik, hanem sül, vékony szelet nem vágható belőle, de ujjnyi karika igen, ha ennél puhább, azt a törzsközönség nem díjazza. Általában igaz, hogy az emberek jobban szeretik a zsemlés, mint a rizses hurkát, de a hentesek tudják, hogy a zsemléssel sokkal több a probléma, ezért ritkább az üzletekben.

A Dohány utca 47. a tízes skálán elért 8,34, illetve 8,23 pontos átlagával májas és véres hurkában is etalonná vált. Remekül szerepelt a májasok között a Hajós utca 21., mögöttük pedig gyakorlatilag pontegyezség van az István út 44., az Üllői út 121., illetve Bosnyák téri hentesüzletek között. Véresben a sorrend a győztes után némiképp eltérő, remekül szerepelt az István út 44. és a Csömöri úti hentes, és itt is nagyon egymáson vannak egy hármas üldözőboly tagjai.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése