TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nevezési rekordot döntött az Arany Penge

4305
289 versenynevezés, 69 hazai cég nevezése, 27 pályamunka egyetlen ügynökségtől, 51 pályázat a legnépszerűbb kategóriában - íme néhány szám az Arany Penge fesztiválról.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén 13. alkalommal rendezi meg az Arany Penge kreatív fesztivált, amelyre 15 különböző kategóriában lehetett nevezni. A versenyre 69 ügynökség és ügyfél küldte be a pályázatát, közülük az Ogilvy & Mather volt a leglelkesebb 27 nevezéssel, őket a kirowski Isobar követi 23 pályázattal, harmadik helyen az ACG reklámügynökség áll 18 nevezéssel, míg a Laboratory 17 nevezéssel a 4., a DDB 16 nevezéssel az 5. legtöbbet nevező. A legaktívabban nevező ügynökségek mellett 4 olyan ügynökség volt még, melyek minimum 10 pályázattal indulnak a megmérettetésen.

A kategóriák népszerűségi listájának első helyén szereplő Filmes megoldásokba 51 nevezés érkezett. A második legkedveltebb a Digitális kategória volt 35 pályázattal, míg a harmadik helyen holtverseny alakult ki – az Outdoor és Rendezvényes megoldások közt, ahova egyaránt 27 nevezést adtak le. Emellett igen népszerű volt a Nyomtatott megoldások kategória is, ami csupán egyetlen nevezéssel maradt le a lista harmadik helyéről.

Aczél László, a MAKSZ elnöke elmondta: „nagyon büszke vagyok, hogy a kedvezőtlen piaci trendek ellenére idén sem csökkent az Arany Pengén a nevezési kedv. A beérkezett közel 300 pályamunka a legrangosabb hazai reklám fesztivál 13 éves történetének nevezési csúcsa. A díjazott pályamunkák alapján az elmúlt években már egyértelműen látszott, hogy a magyar kreatívipar nemzetközi színvonalú munkákra képes. Bízom benne, hogy sikeres nevezéseinket idén is számos nagy nemzetközi verseny döntőjében látjuk majd viszont.”

A zsűrizés idén is kétfordulós lesz, első körben egy szakmai előzsűri online értékeli a versenyben lévő pályamunkákat, majd egy második körben a főzsűri választja ki a győztes alkotásokat. A díjátadó gálát május 25-én este rendezik meg.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése