TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 40-esek az új 30-asok?

4299
A gazdasági válság ellenére a fogyasztók továbbra is költenek öregedésgátló termékekre Az anti-aging piac az egyik leggyorsabban növekvő iparág.

A fogyasztók fiatalos külsejük megtartását a szépség- és egészségápolás többi válfaja fölé helyezik. Nem kell sokat várni, hiszen mindössze tíz éven belül, az emberiség történelmében először, a 65 éves vagy annál idősebbek száma meghaladja majd az 5 évesnél fiatalabb gyermekek számát. A 65 éven felüliek száma pedig 2050-re az eddigiekhez képest várhatóan megduplázódik.  Nem elhanyagolható tény az sem, hogy a baby-boomer nemzedék csaknem 80 %-a törekszik a fiatalos külső és közérzet megőrzésére, a fogyasztók 90%-át pedig nagy mértékben foglalkoztatja, hogyan választhatnának egészséges életmódot.

Nincs tehát miért csodálkozni az adatokon: az öregedésgátlás a globális kozmetikai- és szépségipar 333 milliárd dolláros ipari szegmensének a leggyorsabban növekvő ágazata.  A globális wellness-termékipar 569 dollárt tesz ki, az anti-aging piac ebből a legnépszerűbb, 2013-ra akár 274,5 milliárdra is bővülhet.

„Isten megteremtette a Földet és az embernek törvénybe adta annak megőrzését. Nem rombolását és nem pusztítását. A saját egészségünk és "szépségünk" megőrzése tehát kötelességünk, nem hiúság vagy társadalmi elvárás kérdése. A természetes és nem agresszív létezés, az üde és fiatalos külső, a harmónikus életvitel és a tudatos gondolkodás együtt az az életforma, amelyhez Dr. Chang ezzel a könyvével kivételesen nagy segítséget ad mindenki számára.” - nyilatkozta Rost Andrea Dr. Joseph Chang nemrégiben megjelent, Az öregedés mítosza című könyvével kapcsolatban.

A könyvben Dr. Chang betekintést enged a legújabb, forradalmi öregedésgátlási kutatásokba, s hogy miként valósítható meg a hosszan tartó fiatalos megjelenés és életérzés , ami a Nu Skin® ageLOC® termékkínálatának is a szíve-lelke.

„Sohasem féltem az öregedéstől, de megvallom, hogy titokban felelőtlennek tartottam magam emiatt. Elfelejtettem volna felnőni, s ezért nem tartok az idő múlásától? És nem! Nekem volt igazam! Dr. Joseph Chang könyve arra tanít, hogy ne elszenvedői, hanem alakítói legyünk az életünknek." - vallotta meg Komlósi Ildikó is.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése