TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rockrelikviák között ünnepelt az Adaptive Media

4267
5. születésnapját ünnepelte a Hard Rock Cafe-ban az Adaptive Media Sales House. Mintegy 400 ügynökségi partner és médiatulajdonos bulizott hajnalig.

A jeles eseményhez méltóan tengernyi lufival, az Adaptive-os kollégák életnagyságú papírmásaival, és rengeteg kitűzővel készültek a szervezők, de sem koktélokban, sem a hagyományos "hard rockos" falatokban nem szenvedett hiányt a vendégsereg.

Az eseményt Sopov István ügyvezető köszöntője nyitotta, majd szimbolikusan felvágta a sárga-kék-pink, Adaptive színekben pompázó születésnapi tortát.

Sopov István, az Adaptive Media munkatársa, Véghelyi Gabriella és Szászi Bernadett, az OMG munkatársai

Az este hangulatát a Három Kismalac produkciója alapozta meg, majd a külön erre az alkalomra írt Adaptive-dalnál az összes kolléga becsatlakozott a produkcióba, (kissé talán túl lelkesen is) együtt énekelve a refrént a három Malaccal.

Forgács Géza, Szabó Zita, Zvara Krisztián, Retter Viktor és Yvonne Havel, az OMG munkatársai

Az addigi szolid ünneplést változtatta fesztiválhangulatúvá a Soerii és Poolek performansza, a Csirkével és a tőlük megszokott további állandó szereplőkkel, így az ünneplő tömeg az első sokk után a majd egy órás koncertjükön tombolhatta ki magát. Majd Dj Taylor pörgette hajnalig a tömeget.

Sopov István, Szabó Attila, Szabó Ákos, Sziva Balázs, Kozarek Márti, Bézi Orsolya, Bennó Kata, Ózi Brigitta, Varga Joli, Hajdú Virág, Tóth Zsófia, Veres Gabriella, Bánkuti Gergely, Szemes Alexandra, Kosztolányi Anita,  Desics Renáta és Horváth Tamás az Adaptive Media munkatársai

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése