TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Diákhitel-kampány indul a Facebookon

4243
A fiatalok pénzügyi kultúráját szeretné fejleszteni a Diákhitel Központ most induló, 9 hónapon át tartó, Forintokosító nevű edukációs játékával.

A fiatalok közösségi színterén a Facebook-on futó Forintokosító kvíz pénzügyi témákat jár körbe a pénztörténelemtől kezdve a bankkártyák világáig.

A Forintokosító játékosai egy Facebook alkalmazás segítségével hetente változó, izgalmas és új ismeretekkel gazdagító, a pénzügyi kultúrával kapcsolatos kérdéseket válaszolnak meg. Akik helyesen töltik ki a heti kérdéssort, az aktuális hónap végén részt vesznek az összesen kilenc darab iPad 3 (Wi-Fi+4G) egyikéért történő sorsoláson. A szerencsések így olyan eszközzel gazdagodhatnak, amely nagy segítségük lehet tanulmányaik során. A többieknek sem kell csüggedniük, ugyanis a kampány végén a játékosok között további értékes Diákhitel ajándékcsomagok kerülnek kisorsolásra.

A kampányról Bugár Csaba, a Diákhitel Központ vezérigazgatója elmondta; „Elkötelezettek vagyunk a tehetséges és rátermett fiatalok továbbtanulásának segítésében, és ezt nem csak egy stabil, tervezhető finanszírozási háttér biztosításával szeretnénk elérni. Igyekszünk a lehető legváltozatosabb, és számukra is érthető módon elmagyarázni, hogy a tanulás érték és befektetés a jövőbe.” A Diákhitel Központ a Pénziránytű – Alapítvány a tudatos pénzügyekért partnere a fiatalok nevelésében. A Társaság különös hangsúlyt fektet arra, hogy minél érdekeltebbé tegye a fiatalokat, leendő és meglévő ügyfeleit a pénzügyeik szervezéséhez elhanyagolhatatlan alaptudás megszerzésében.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése