TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újabb tévés rekord dőlt meg a hétvégén

4197
A VIASAT 3 és a VIASAT 6 márciusi közönségaránya túlszárnyalta a korábbi hónapokat, ezzel rekordközelségbe került.

Az új rekordban főleg a VIASAT 3-nak volt szerepe, mely az elmúlt év legjobb negyedévét (5,6 százalékos SHR), a legjobb hónapot (6,0 százalékos SHR), és a legjobb hetet (6,6 százalékos SHR) zárta a múlt hétvégén.

A két csatorna az előző évnek ugyanahhoz az időszakához képest 12 százalékkal magasabb közönségarányt ért el, míg az eddig piacvezetőnek számító csatornák egyre gyorsabban veszítik el nézőiket.

A növekedés az Éden Hotel második évadjával kezdődött, a nyitó adás közönségaránya 8,6 százalékos volt. A múlt hét párválasztó epizódja pedig a 18-49 éves nézők 9,3 százalékát vonzotta a televízió elé. Nők körében az arány különösen magas, 14,6 százalék. Az új évad a mexikói kalandokkal népszerűbb, mint az előző évad, mert hat százalékkal haladja meg a tavalyi széria nézettségét.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése