TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Oscart kapott az Onlinet alapítója

4166
A különdíj azoknak jár, akik mentorként segítik az újonnan a céghez került munkatársak beilleszkedését.

Idén első alkalommal adták át a Mentor Oscar-t, melyre pályázati úton jelentkezhettek a mentorok és a vállalatok. Ezúttal Marczali Tibor, az Onlinet Group egyik alapítója kapta a szakmai elismerést. A díjakat a Magyarországi Coaching Konferencián vehették át a nyertesek.

Az ügyfélhívó rendszerek és digitális médiamegoldások fejlesztésével és kereskedelmével foglalkozó Onlinet Group immáron 11 éve, egy garázsból indult útnak, hogy aztán mára nemzetközileg ismert, négy kontinensen jelen lévő céggé nője ki magát. A családias légkört azonban folyamatosan igyekeztek és igyekeznek megtartani, éppen ezért indította útjára Marczali Tibor a mentoring programot, amely az újonnan érkezőknek segít abban, hogy minél hamarabb otthon érezzék magukat a cégen belül.

„Meggyőződésem, hogy ha valaki emberileg kiegyensúlyozott, s egy hullámhosszon vagyunk, úgy szakmailag is megtaláljuk a közös hangot” – vélekedik Marczali Tibor a program fontosságáról.

Az Onlinet alapítói és tulajdonosai az ügyvezetővel együtt rendkívül fontosnak tartják, hogy a munkatársak jól érezzék magukat a csapatban. Ennek érdekében évente többször rendeznek csapatépítő tréningeket, közös bográcsozásokat és játékdélutánokat, melyeknek célja, hogy összekovácsolja a cég szakembereit.

„Egy céget az ott dolgozó emberek összessége alkotja. Az arculathoz nemcsak az tartozik, hogy milyen a termék, a szolgáltatás, melyet kínálunk, hanem az is, hogy hogyan ajánljuk, hogyan képviseljük azt. Így az ő hozzáállásuk, munkájuk és lelkesedésük is felelős a cégről kialakított képért. Pontosan emiatt gondoljuk úgy, hogy sokszorosan megtérül a munkánk, a ráfordított idő, amit arra szánunk, hogy minden újonnan belépő a lehető leghamarabb beilleszkedjen és otthon érezze magát nálunk” – vélekedik Lukács Tamás ügyvezető igazgató a munkatársak hozzáállásának fontosságáról.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése