TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Wonderduck Agency egyike a Tesco által kiírt Hostess Ügynökség Tender nyerteseinek. Az együttműködés 2012. március elsején kezdődött és 2013. december 31-ig szól.

A Tesco-Global Áruházak Zrt. kétévente bocsátja tenderre az áruházai területén végzett hostess promóciók szervezési jogát. A 2011 utolsó negyedévében meghirdetett tender eredményeként ezentúl összesen négy ügynökség végzi a hostess promóciókat, azaz kizárólag rajtuk keresztül lehetséges egy-egy kóstoltatás vagy szórólapozás betárgyalása a Tesco áruházaiba.

"Mérföldkő a Wonderduck életében a Tesco-tender: azáltal, hogy bekerültünk a Tesco hostess ügynökségei közé, egyértelművé vált, hogy valóban egyike vagyunk legnagyobb BTL ügynökségeknek, és hosszútávon a piac egyik meghatározó szereplőjévé válhatunk. Két évvel az ügynökség indulása után sikerünket az egyre növekvő országos hostess-bázisunknak, supervisorainknak, valamint bővülő megbízókörünknek köszönhetjük.” - mondta el Soós S. Zoltán a Wonderduck ügyvezető igazgatója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése