TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

94 ezer szavazó a szállodák versenyében

4131
Lezárult Az Év Legbarátságosabb Szállodája 2011 Verseny, ahol az Utazók arról szavazhattak, hogy mely magyarországi szálláshelyek voltak a legfigyelmesebbek a múlt évben.

A második ízben megrendezett versenybentöbb, mint 94.000 szavazó döntötte el, melyek a legjobb hazai hotelek. Kiélezett versenyben az első helyezettel, az 50 szobánál kisebb szállodák közül a Hétkúti Wellness Hotel**** lett a második (10.040 szavazat), a bronzérmet a Polgár Pince Panzió vitte el 6.792 utazó döntése alapján.

A nagy szállodák versenyében (51 szobánál nagyobb kategória) 7.085 vokssal második helyen végzett a Hotel Karos Spa****superior, a harmadik helyért vívott izgalmas hajrában a Hotel Eger***superior&Park**** diadalmaskodott (4.568 szavazat).

„A versennyel idén is a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás „imidzsének” javítása volt a célunk. Biztosak vagyunk abban, hogy ha az utazni vágyók megtapasztalják az odafigyelést, akkor sokan választják a belföldi hoteleket, a külföldi utazás helyett. Azt gondolom, hogy ezt a célt az ez évi versenyben is bőven elértük.” – mondja Csobota-Kis Árpád a verseny ötletgazdája, a Barátságos Szállodák Nagykövete.

„A Szállodaverseny hitelességét mutatta, hogy a kezdeményezés mellé állt több médiaszemélyiség is: így Südi Iringó táncművész, vagy Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője is. Az idei versenyben sok marketing, és innováció is helyet kapott, az utazókkal történő kommunikáció legfőbb felülete pedig a Facebook és a Blogunk volt. ” – fogalmazott Balla-Seethaler Tamás, marketing igazgató.

Az elismeréseket a szállodák ünnepélyes díjátadó keretében vehetik át április 2.-án, Budapesten. Az eseményt az utazók online, élő közvetítés segítségével követhetik nyomon.

szallodaverseny.hu

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése