TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A tagok szavazatai alapján az új elnök Kovács Krisztián, a TV2 volt kereskedelmi igazgatója lett, aki csaknem 15 éve dolgozik a médiaiparban.

A 2005 óta az elnöki tisztséget betöltő Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója úgy döntött, hogy három ciklus után nem jelölteti magát.

Az elmúlt 6 évben a MEME precedens nélküli eredményeket ért el. Az egyetlen működő elektronikus média-szakmai szervezet tagjainak száma évről évre bővült, 2011-ben immár 52 televízió-csatorna és négy vezető rádió képviseltette magát az egyesületben, így elmondható, hogy a Magyarországon reklámot értékesítő, magyar nyelvű csatornák majdnem mindegyike tagja a MEME-nek.

Az elektronikus média legnagyobb képviselőit tömörítő szervezet 2006 óta rendszeresen publikálja az éves elektronikus reklámbevételeket és a reklámtorta tényleges méretét a tagok által nyújtott hiteles adatok alapján. A televíziók 2006 előtt tényleges bevételi adatot nem közöltek, csupán becslések láttak napvilágot, a valós bevételeket bemutató, a műsorszolgáltatók által hivatalosan közzétett adat egészen 2006-ig nem volt elérhető.

A Médiatörvény újrafogalmazása során Málnay B. Levente vezetése alatt az egyesület sikeres lobbi tevékenységet folytatott annak érdekében, hogy az iparág szereplői számára fontos szempontok figyelembevételével készüljön el az új Médiatörvény, összhangban az EU-s direktívával. A fentiekre jó példa a Médiatörvény reklámszabályozásának változása, amely lényegesen kedvezett az iparágnak, hiszen az újszerű, EU normákat követő termékelhelyezés érezhetően megjelent a reklámpiacon, és már az első évben közel félmilliárdos iparágszintű bővülést hozott. A MEME módosító javaslatai megfogalmazták továbbá azt a szándékot, hogy a jelenleg külföldön bejegyzett tévétársaságok itthon hozzanak létre regionális központokat, számos új munkahelyet teremtve ezáltal a magyar médiaszakemberek számára.

Ugyancsak a MEME szakmai elismerését jelenti a Társszabályozásban való részvétel a nem-lineáris tartalmak területén. Ennek értelmében az NMHH egyes hatósági feladatok ellátását átadta a szakmai szervezetnek, a MEME saját tagjai tekintetében és azok lekérhető videotartalmainak vonatkozásában járhat el beérkezett panasz esetén, illetve azon vállalkozások tekintetében, akik alávetik magukat a Magatartási Kódexnek.

Kovács Krisztián, a MEME új elnöke elmondta: „Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a MEME tagok bizalmat szavaztak nekem, és engem választottak a szervezet elnökének. Célom, hogy a MEME a továbbiakban is a médiapiac aktív szereplője legyen, és a tagok szakmai érdekeit képviselje, segítve ezzel munkájukat és tevékenységük eredményességét.”

A MEME 2012 márciusában arculatot váltott, új logóval, megújult külsővel folytatja működését.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése