TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rekordot döntött az AXN nézettsége

4096
Népszerűek a krimisorozatok, átalakul a televíziós piac.

A naponta átlagosan mért közönségarány (SHR %) nézettségi mutató arról árulkodik, hogy az AXN a legjobb formáját hozta februárban, az elmúlt tizenkét hónaphoz viszonyítva. A tévécsatorna a nézők 2,4 százalékát vonzotta a képernyő elé a 18-49 éves korosztályban, a nők körében ez az arány pedig még magasabb, náluk a napi nézettség 2,7 százalékot ért el. Ezzel felülmúlta a januári két százalékos arányt.

A legnézettebb műsorok a Gyilkos elmék, az NCIS és a CSI: NY- New York-i helyszínelők voltak.

Ezzel a számmal az AXN a negyedik legnépszerűbb csatorna lett februárban, a többi kábel-és műholdas csatorna között, a 18-49 évesen körében. Ugyanebben a korcsoportban az SHR-mutató 118 százalékkal emelkedett tavaly februárhoz képest.

Az eredmény születésében a televíziós piac átalakulása is szerepet játszott. Az országos földi sugárzású csatornák nézettségének aránya csökkent, míg a kábel-és műholdas csatornáké nőtt. A három országos tévécsatorna, az RTL Klub, TV2 és a Magyar Televízió 1, januárban hozta a legalacsonyabb közönségarányt. A kábeltévés csatornák nézettsége viszont csúcsot ért el.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése