TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A régió legnagyobb Starbucks-kampánya

4092
A Starbucks március 14-én kinyilvánította elkötelezettségét a tökéletes eszpresszó iránt, s ígéretet tett, hogy kávéja világszerte ugyanazt az élményt nyújtja.

Március 14. nagy nap a Starbucks európai, közép-keleti és afrikai régiójában. A kávézólánc e napon, melyet az egész régióban „új napként” ünnepelnek, kinyilvánítja elkötelezettségét a tökéletes eszpresszó iránt, s ígéretet tesz, hogy a kiváló minőségű kávé minden kávékedvelő csészéjében és papírpoharában világszerte ugyanazt az élményt nyújtja majd.

A Starbucks Élmény, melyet már hazánkban is jól ismernek a kávékedvelők, most teljesedik ki igazán, hogy a milliók által kedvelt kávézó az első számú hely legyen a kikapcsolódásra vágyó kávékedvelők számára. A Starbucks e régiójának eddigi legnagyobb kampányával támogatva a kávézólánc 1725 üzletében vezetik be a legendás latték és cappucinók új elkészítési módját, s ennek részeként egy forradalmi tejgőzölési eljárást, amely minden eddiginél finomabb és lágyabb ízt ad a kávéitaloknak.

A Starbucks elsődleges célkitűzése, a tökéletes vásárlói elégedettség érdekében folyamatosan fejleszti és alakítja kínálatát és működését, hiszen a változó fogyasztói igények maradéktalan kiszolgálása csakis így valósítható meg. Az eszpresszó elkészítése, a tejgőzölés és a kiszolgálás tökéletesítésében is ez a törekvés jelenik meg. A partnerek kávé iránti szenvedélye és a vendégek iránti elkötelezettsége jeleként garanciát vállalnak az általuk legfontosabbnak tartott elvárások tekintetében, mely elengedhetetlen ahhoz, hogy kávézóként a legkiválóbb vásárlói élményt nyújtsák.

A partnerek és a vásárlók közötti kapcsolat még személyesebbé válik, hiszen a partnerek nevükön szólítják majd vendégeiket, megjegyzik kedvenc italukat, hogy a betérők úgy érezzék, saját baristájuk készíti el számukra a kiváló kávéitalt. A tejhabos kávék kedvelőit mától új meglepetések várják, hiszen a Starbucks kávézóiban bevezetik a Latte Art technikát, mely a tejhab művészi megmunkálását jelenti. A látogatók tavasszal szívekkel és pöttyökkel találkozhatnak kedvenc italaikon.

Az elmúlt 40 évben a vásárlók a kiváló, erőteljes ízű kávék széles választéka miatt tértek be a Starbuckshoz. A vásárlói visszajelzések alapján a Starbucks idén tavasztól két világos pörkölésű kávét is kínál a lágyabb ízek kedvelőinek. A kakaós, enyhén pörkölt mogyorós ízjegyű Starbucks Veranda Blend és az enyhén citrusos ízű Starbucks Willow Blend állandó kínálata lesz a Starbucks polcainak, melyeket új bögrék és termoszok is ékesítenek majd.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése