TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A régió legnagyobb Starbucks-kampánya

4092
A Starbucks március 14-én kinyilvánította elkötelezettségét a tökéletes eszpresszó iránt, s ígéretet tett, hogy kávéja világszerte ugyanazt az élményt nyújtja.

Március 14. nagy nap a Starbucks európai, közép-keleti és afrikai régiójában. A kávézólánc e napon, melyet az egész régióban „új napként” ünnepelnek, kinyilvánítja elkötelezettségét a tökéletes eszpresszó iránt, s ígéretet tesz, hogy a kiváló minőségű kávé minden kávékedvelő csészéjében és papírpoharában világszerte ugyanazt az élményt nyújtja majd.

A Starbucks Élmény, melyet már hazánkban is jól ismernek a kávékedvelők, most teljesedik ki igazán, hogy a milliók által kedvelt kávézó az első számú hely legyen a kikapcsolódásra vágyó kávékedvelők számára. A Starbucks e régiójának eddigi legnagyobb kampányával támogatva a kávézólánc 1725 üzletében vezetik be a legendás latték és cappucinók új elkészítési módját, s ennek részeként egy forradalmi tejgőzölési eljárást, amely minden eddiginél finomabb és lágyabb ízt ad a kávéitaloknak.

A Starbucks elsődleges célkitűzése, a tökéletes vásárlói elégedettség érdekében folyamatosan fejleszti és alakítja kínálatát és működését, hiszen a változó fogyasztói igények maradéktalan kiszolgálása csakis így valósítható meg. Az eszpresszó elkészítése, a tejgőzölés és a kiszolgálás tökéletesítésében is ez a törekvés jelenik meg. A partnerek kávé iránti szenvedélye és a vendégek iránti elkötelezettsége jeleként garanciát vállalnak az általuk legfontosabbnak tartott elvárások tekintetében, mely elengedhetetlen ahhoz, hogy kávézóként a legkiválóbb vásárlói élményt nyújtsák.

A partnerek és a vásárlók közötti kapcsolat még személyesebbé válik, hiszen a partnerek nevükön szólítják majd vendégeiket, megjegyzik kedvenc italukat, hogy a betérők úgy érezzék, saját baristájuk készíti el számukra a kiváló kávéitalt. A tejhabos kávék kedvelőit mától új meglepetések várják, hiszen a Starbucks kávézóiban bevezetik a Latte Art technikát, mely a tejhab művészi megmunkálását jelenti. A látogatók tavasszal szívekkel és pöttyökkel találkozhatnak kedvenc italaikon.

Az elmúlt 40 évben a vásárlók a kiváló, erőteljes ízű kávék széles választéka miatt tértek be a Starbuckshoz. A vásárlói visszajelzések alapján a Starbucks idén tavasztól két világos pörkölésű kávét is kínál a lágyabb ízek kedvelőinek. A kakaós, enyhén pörkölt mogyorós ízjegyű Starbucks Veranda Blend és az enyhén citrusos ízű Starbucks Willow Blend állandó kínálata lesz a Starbucks polcainak, melyeket új bögrék és termoszok is ékesítenek majd.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése