TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Aegis csoport legújabb hazai akvizíciója

4082
Az Aegis csoport megvásárolta a magyar közterületi kommunikációs ügynökséget, a PPI Central Europe Kft-t („PPI”).

A bruttó 1,7 millió euró értékű PPI felveszi a Posterscope nevet és arculatváltáson esik át, és a Posterscope Worldwide EMEA diviziójának részévé válik.

A 2001-ben alapított PPI vezető szerepet játszik a magyar közterületi reklámpiacon és több nagy hazai és nemzetközi ügyfelet szolgál ki.

Köszöntjük a PPI-t a hálózatban. Nagyon izgatottak vagyunk a Posterscope magyarországi bevezetése miatt, hiszen itt a közterületi hirdetések központi szerepet játszanak. Ez a lépésünk segít abban, hogy még erősebb és átfogóbb legyen európai hálózatunk, ami a közép-európai bővítéssel lehetőséget ad új ügyfelek megszerzésére.” – kommentálta az üzletet Annie Rickard, a Posterscope globális ügyvezető igazgatója.

„Ennek az akvizíciónak az a legnagyobb előnye, hogy a Posterscope közterületi megoldásait és modern technikáit végre Magyarországon is alkalmazni tudjuk.” – mondta Hajós Katalin, az Aegis Media Hungary ügyvezető igazgatója.

"Több alkalommal volt lehetőségem megismerni a POSTERSCOPE munkáját és minden alkalommal lenyűgözött, hogy mennyire a jövőre, az új közterületi lehetőségekre, a fejlődésre koncentrálnak. Nagy örömmel válunk mától mi is ennek az izgalmas szellemiségnek a részévé, válunk POSTERSCOPE HUNGARY-vé." - tette hozzá Hetényi Szabolcs a PPI ügyvezető alapítója.

"A magyar közterületi piacon szerzett évtizedes ismereteink, a médiatulajdonosokkal kialakult harmonikus viszonyunk és a Posterscope technológiái együtt a tökéletes szolgáltatás a magyar hirdetőknek." - folytatta a gondolatot Szakonyi Csaba az ügynökség ügyvezető igazgatója.

A felvásárlás egy hosszú és sikeres együttműködés végső állomása az Aegis Media Hungary és a PPI között, és összhangban áll az Aegis csoport stratégiájával is, amelyben a szolgáltatáskínálat bővítését tűzi ki célul. Az akvizíció rávilágít az Aegis Media töretlen fejlődésére a kelet-közép-európai régióban és lehetőséget nyújt ügyfelei számára, hogy igénybe vegyék mind az öt nagy ügynökségi hálózat, a Carat, az iProspect, a Vizeum, az Isobar és a Posterscope szolgáltatásait, ami tovább erősíti az Aegis Media regionális jelenlétét.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése