TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 3. Kézműves Magyar Ízek Vására mintegy 17 ezer látogatójának szavazatai alapján a Mézmúzeum lett a márciusi ízmustra termelője.

A vásár után a március 19-én nyíló Budapesti Tavaszi Fesztiválon is 16 pavilonban találkozhatnak a fogyasztók a legkedveltebb hazai ízekkel, valamint a Budapesti Fesztiválközpont felkérésére a Kézműves Magyar Ízek csapata kínálja a meleg magyar ételeket is. Emellett hamarosan újabb márkabolt nyitása várható Szegeden. Ezekkel és számos egyéb, például a közösségi médiát kihasználó aktivitással a szervezők – a Kézműves Magyar Ízek Kft. és a Human Telex Reklámügynökség – célja, hogy év közben is fenntartsák a fogyasztók érdeklődését a kezdeményezés iránt.

A Millenárison március 9–11. között megrendezett 3. Kézműves Magyar Ízek Vásárán a régiók szerint elrendezett mintegy 130 termelő megközelítőleg 5000 ízére 17 ezer vásárló volt kíváncsi, mellyel a kezdeményezés látogatottsági rekordot döntött. Az ízmustrán a számos családbarát színpadi program (csokinyúl-öntés, koncertek, főzőshow-k) és gasztronómiai különlegesség mellett debütált a nagyközönség előtt a magyar kaviár is, amelyet Békés megyében 8 éves előkészület után tudtak elkezdeni készíteni. A látogatók szavazatai alapján a vásár termelője idén a mézkülönlegességeket készítő Mézmúzeum lett. Második helyen a Békésszentandrási sörfőzde, míg a harmadik helyen a Sonka Mester végzett.

„A honi gasztronómia számtalan, gyakran világhírű különlegességet tud felvonultatni, azonban fontos, hogy ezek a magyar vásárlók számára ne maradjanak kuriózumok. A hazai termékeknek az a jövője, akkor válik belőlük valós kereskedelmi piac, ha széles körben keresik és fogyasztják őket, ehhez pedig minél több helyre és fórumra el kell jutniuk” – emelte ki Pap Krisztián, a Kézműves Magyar Ízek ügyvezetője.

Hozzátette: ennek tükrében idén új helyszíneken is népszerűsítik a magyar ízeket, emellett országszerte szeretnének üzlethálózatot kialakítani. Többek között március 19-től a Budapesti Tavaszi Fesztiválon 16 pavilonban találkozhatnak újra a fogyasztók a magyar termelőkkel, valamint a Budapesti Fesztiválközpont felkérésére a Kézműves Magyar Ízek csapata kínálja a meleg magyar ételeket is. A tavaly elindult fővárosi üzlet után pedig Szegeden nyílik meg még a tavasz folyamán a második Kézműves Magyar Ízek márkabolt.

A budapesti, Szőlőkert úti Kézműves Magyar Ízek Márkaboltban egyébként idén, újdonságként 2012. december 31-ig a vásár napijegye teljes egészében beváltható 5000 forintos vásárlás esetén.

„Ezzel, és számos egyéb, például a közösségi médiát kihasználó aktivitással is ösztönözni szeretnénk a fogyasztókat, hogy ne várjanak a következő, novemberi kiállításig, hanem év közben is foglalkozzanak a magyar ízekkel és keressék a termelők portékáját. Többek között szórakoztató recept-vírusvideók készültek (http://www.youtube.com/watch?v=k6afjJ7DBk8&feature=related), melyben a hazai termékek kreatív felhasználását mutatjuk be. S a Kézműves Magyar Ízek Facebook oldalán (www.facebook.com/magyarizek) is a közönség bevonását célzó játékok várják az érdeklődőket ” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség stratégiai és kreatív igazgatója.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése