TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Indul a 13. Arany Penge

4042
A MAKSZ idén 13. alkalommal rendezi meg a hazai reklám- és kreatív szakma legrangosabb versenyét.

Az Arany Pengére hazai kommunikációs ügynökségek jelentkezését várják, de természetesen egyéni alkotók, alkotócsoportok is nevezhetnek. Olyan eredeti kereskedelmi, illetve társadalmi célú kommunikációs szolgáltatásokkal, illetve termékekkel lehet pályázni, amelyek magyarországi felhasználásra készültek 2011. március 1. és 2012. március 19. között.

A versenyre a fesztivál hivatalos honlapján, a www.aranypenge.hu oldalon lehet nevezni. A szervezők a következő 15 kategóriában várják az alkotásokat: Film, Nyomtatott, Outdoor, Digitális, Design, Innovatív média, PR, Beltéri, Direkt Marketing, Rendezvényes megoldások, Sales Promotion, Rádió, Self Promotion és Kreatív ügynökségi csapatépítő megoldások, Integrált és Társadalmi célú megoldások. A nevezési határidő 2012. március 19.

A beérkezett nevezéseket egy online előzsűri értékeli, majd a shortlistes alkotásokat egy második körben bírálják el. Az Arany Penge díjakat és különdíjakat a gálán, május 25-én adják át.

Aczél László, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke elmondta, hogy a tavalyi nevezési rekordot követően bízik abban, hogy a kreatív szakma még ebben a nehéz időszakban is képes lesz túlszárnyalni az eddigi csúcsot, és az alkotás művészete ismételten bizonyítja: kreativitással csodákat lehet elérni. „Az Arany Penge igazai tradícióvá vált, a szakma minden évben várja, hogy részt vehessen a megmérettetésen. Ennek nagyon örülünk, de egyben kihívást is jelent számunkra. A MAKSZ éppen ezért, mint minden évben, idén is nagy súlyt helyez arra, hogy a kreatív szakma seregszemléje hűen reprezentálja a pályázók által képviselt értékeket — itt idén is a kreativitásé a főszerep.”

A 13. Arany Penge Kreatív Fesztivál során meghirdetésre kerül az EPAMEDIA Outdoor Awards is. A fesztivál új kreatívját a Young & Rubicam reklámügynökség készítette.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése