TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Facebook-like a vakvezető kutyákért

4022
Internetes kampányba kezdett a Dog Bless You csoport azért, hogy minél több vakvezető kutyát képezhessenek ki.

Az Explore.org közösségi oldal Dog Bless You csoportja jótékonysági akcióba kezdett a Facebookon. Minden egyes Dog Bless You oldalnak adott like vakvezető kutya képzést támogató adománnyá alakul át.

A márciusban összesen 5000 like gyűlt össze, melynek összegéből a Dog Bless You vakvezetőket tud kiképezni és ajándékozni a vak embereknek. Az akció az Angel Eyes nevű kampány része. A Dog Bless You nevű, egy éve létrejött hálózat 300.000 like-ot szeretne gyűjteni és nagyon közel jár ahhoz, hogy teljesítse ezt a kihívást.

’’Reméljük, hogy a kampány során világossá válik, milyen különleges kötelék van jelen a kutyák és gazdáik között. Abban is reménykedünk, hogy az akció gördülékenyebbé teszi az adományozás menetét és segíteni fog a vak embereken- mondta az Explore.org egyik képviselője a Mashable-nak.

Az előző Dog Bless You kampányok alatt olyan kutyákat lehetett támogatni, melyek poszttraumás stressz szindrómás veteránokat gyógyítottak, vagy melyeket a tavalyi földrengés után Japánba szállítottak keresés és mentés céljából, vagy hajléktalanok magányát enyhítették.

’’Hihetetlen élményeket tudnak adni emberek számára a kutyák-jelentette ki Charlie Weingarten, a Dog Bless You alapítója és kurátora- a legfelkavaróbb pillanatok a vakvezetőkhöz kapcsolódnak.

A Dog Bless You kampány során remélik, hogy több amerikai látássérült ember és vakvezető kutya talál egymásra, és mivel kutyakiképző központok távol esnek egymástól, kiépül egy erősebb hálózat a támogatók között.

www.mashable.com

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése