TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jó évet zárt az AVON

3998
Közzétette az előző évre vonatkozó pénzügyi jelentését az AVON Products, Inc. A világ legnagyobb közvetlen értékesítő és egyik vezető szépségipari vállalata a 2011. évet 1%-os bevétel-növekedéssel, 11,3 milliárd dollárral zárta, az éves korrigált profit 1,16 milliárd dollár.

A vállalat éves bevétele 4%-kal növekedett, ami állandó árfolyamon 1%-nak felel meg. A beauty eladások 5%-kal növekedtek (állandó árfolyamon 2%-kal), az aktív tanácsadónők száma 1%-kal csökkent, és 2%-kal kevesebb terméket értékesítettek. Annak ellenére, hogy a negyedik negyedévi eredmények elmaradtak a cégvezetés várakozásaitól, az éves eredmények növekedtek, így az AVON továbbra is jelentős méretű és nyereséget termelő vállalat maradt.

„Az elsődleges feladatunk az, hogy javítsuk az általános eredményeket és a vállalatot újra növekedési pályára állítsuk. 2012 az átalakulás éve lesz, amely során átfogó operatív és pénzügyi átvizsgálást végzünk, beleértve minden olyan belső és külső tényezőt, ami befolyásolja a teljesítményünket” – mondta Andrea Jung, az AVON elnök-vezérigazgatója.

Az AVON elnök-vezérigazgatója a 2012. április 11-13. között megrendezendő Worldwide Management Meeting után bővebb tájékoztatást ad a vállalat üzleti eredményeiről.

„A magyarországi piac 2011-ben kiemelkedő értékesítési eredményt ért el a régióban, hasonlóan az előző évhez. Legerősebben a divatkiegészítő, hajápolás és illatszerek szegmenseink növekedtek, de gyakorlatilag majdnem minden területen erősödtünk. Az aktív tanácsadónők száma 5%-kal növekedett, ez elsősorban az elmúlt két év során üzletmenetünkben alkalmazott strukturális változásokra vezethető vissza, másodsorban pedig a gazdasági válságnak köszönhető, hiszen az egyre nehezedő gazdasági helyzetben egyre többen látnak fantáziát az AVON által kínált pénzkereseti lehetőségekben” – mondta el Radeczky Zoltán, az AVON Duna-csoportjának (Magyarország, Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Montenegró, Bulgária, Albánia, Macedónia) igazgatója.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése